شروع عملیات باند دوم محور قلعه‌گنج – کهنوج

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1309

شروع عملیات باند دوم محور قلعه‌گنج – کهنوج

عملیات احداث باند دوم جاده قلعه‌گنج – کهنوج با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، نماینده مردم پنج شهر جنوبی در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار،مدیر کل اداره راه و شهرسازی، مدیر کل اداره راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای،فرماندار و امام جمعه شهرستان قلعه گنج و مسئولان اداری استانی و شهرستانی آغاز شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این مراسم  گفت: باند دوم محور قلعه گنج به کهنوج امروز شروع می‌شود و این کار در حالی آغاز می‌شود که تمام پیش زمینه‌های این پروژه انجام شده است و هیچ مشکلی برای شروع عملیات وجود ندارد.

علی نبیان با اشاره به اینکه به عنوان نماینده وزیر در این جمع حضور دارد اظهار‌‌داشت: تاکنون بالغ بر ۲۴۰کیلومتر بزرگراه در کشور ساخته شده است و جا دارد از پیگیری‌های نماینده مردم پنج‌شهر جنوبی در مجلس تقدیر کنم که در رابطه با پیگیری امور در عرصه ملی تلاش دارند. معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی حضور رییس‌جمهور در دو مرحله  در این منطقه را نشان از دغدغه ایشان به این منطقه دانست و تصریح کرد: در حوزه راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای در جنوب کرمان بالغ بر ۶۵۰میلیارد تومان پروژه در حال احداث داریم و این عدد بزرگ نشان از اقدامات و‌توجه خاص دولت به جنوب‌کرمان است. نماینده مردم پنج شهر جنوبی در مجلس در این مراسم بیان کرد: جنوب استان کرمان از این به بعد شش شهر جنوبی گفته می‌شود و در سفر اخیر ریاست جمهوری زهکلوت هم شهرستان و مجموعه شهرستان های جنوب کرمان اضافه می‌شود. منصور شکرالهی توسعه راه‌ها را زیرساخت همه انواع توسعه‌ نامید و افزود: با توجه به سفررییس‌جمهور در دو مرحله به این منطقه اشراف کامل به این منطقه دارند که ایشان توجه ویژه به جنوب استان کرمان را در ابلاغ استاندار هم درخواست کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در این مراسم گفت: احداث این محور یکی از آرزوهای دیرینه من بوده که امروز به تحقق می‌پیوندد. محمد ساردویی با بیان اینکه  با همکاری و‌همیاری تمام مسئولان این پروژه امروز شروع می‌شود گفت: پیمانکار پروژه شرکت «کاشانه گستر اتحاد» است که با مبلغ ۵۰۲ میلیارد ریال کار را تحویل گرفته است و امیدواریم با توجه به سابقه عمرانی این شرکت و  تلاش و پشتکار همه  پروژه سریع‌تر بهره‌برداری و کار به اتمام برسد. 

ساردویی افزود: این جاده را جاده قلعه‌گنج – کهنوج نمی‌گویم بلکه آن را باید جاده کهنوج – قلعه گنج – نیک‌شهر نامید که با تلاش نماینده مردم پنج شهر جنوبی در مجلس در نهایت به چابهار وصل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 49
  • امروز: 308
  • دیروز: 328
  • هفته: 2,517
  • ماه: 6,302
  • سال: 22,484