۱۰۰ پروژه شهری در رفسنجان در دست اقدام است

منتشر شده در صفحه | شماره

۱۰۰ پروژه شهری در رفسنجان در دست اقدام است

شهردار رفسنجان گفت: ۱۰۰ پروژه در سطح شهر رفسنجان در حال اجرا است که به طور میانگین ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مجید کهنوجی در آیین بهره برداری از دو طرح و آغاز عملیات اجرایی یک طرح شهری اظهار‌کرد: امروز دو طرح شامل پل شهید جمال‌زاده و خیابان شهید قنبری با اعتبار مجموع ۱۷۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و عملیات احداث بلوار شهید کشاورزی هم با مساحت ۱۱ هزار متر مربع و اعتبار ۴۰ میلیارد ریال آغاز شد.

او افزود: شهر به ۵۰ بخش تقسیم شده و خدمات مدیریت شهری در جای جای این شهر در حال انجام است و از تمرکز خدمات رسانی در مرکز شهر پرهیز شده است.

کهنوجی با اشاره به اینکه ۱۰۰ پروژه شهری در حوزه‌های مختلف اعم از آسفالت، طرح‌های عمرانی و غیره شروع شده و به طور میانگین از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند بیان کرد: یکی از بخش‌ها محله الله آباد است که در مجموع ۲۵۰ میلیارد ریال برای ساماندهی و نیز ارتقاء این محله در حال هزینه کرد است.

او ادامه داد: در این محله پل شهید جمالی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال احداث شده و روشنایی و زیباسازی آن باقی مانده است.

کهنوجی تصریح کرد: همچنین برای اجرای بلوار شهید قنبری هم ۲۵ میلیارد ریال صرف شده و عملیات اجرای بلوار شهید کشاورزی با ۱۱ هزار متر مربع و نیز با پیش بینی ۴۰  میلیارد ریال آغاز شده است.

او با بیان اینکه در این محله در مجموع ۲۵۰ میلیارد در حال سرمایه گذاری و اجرای طرح است گفت:بلوار شهید کشاورزی تا آخر مهرماه تکمیل می‌شود.

شهردار رفسنجان خاطرنشان کرد: ۱۰۰ پروژه در سطح شهر در حال ساخت داریم که تا ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و ۶ هزار میلیارد ریال بودجه اجرای این طرح‌ها پیش بینی شده است.

رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان هم در این آیین اظهار کرد: در طول مدت ۱۰ ماه که شهردار جدید مدیریت این نهاد عظیم را بر عهده گرفته است بودجه شهرداری از ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به  ۱۳ هزار میلیارد ریال افزایش یافته و تاکنون نیز ۸ هزار میلیارد ریال آن تحقق یافته است.

سیدحسین رحیمی عنوان کرد: طی ۱۰ ماه اخیر بحث آزادسازی بزرگراه قدس، ساماندهی شهرک فرهنگیان و طرح بلوار فرهنگ که ۲۵ تا ۳۰ سال متوقف شده بودند انجام شده و گره‌گشایی به سزایی در این طرح‌ها صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 43
  • امروز: 97
  • دیروز: 335
  • هفته: 2,692
  • ماه: 7,938
  • سال: 24,540