استقبال از پیکر شهدا در دانشگاه کاربردی معادن زغالسنگ

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1391

استقبال از پیکر شهدا در دانشگاه کاربردی معادن زغالسنگ 

به گزارش روابط عمومی شرکت، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام  دوران دفاع مقدس در دانشگاه علمی و کاربردی شرکت معادن زغالسنگ کرمان برگزار شد .

ارسال پیام وادای احترام  محسن شریفی مدیرعامل شرکت معادن زغالسنگ کرمان به جایگاه شامخ شهدا همزمان با ایام فاطمیه در مراسم بدرقه شهید گمنام

.بسم رب شهدا و صدیقین

شهدا، اسرار آزادگی و انوار اقتدارند و شناسنامه‌ی میهن، به خون شرف و خاطره‌ی مجاهدت‌شان خواندنی‌ست.

امروز مجاهدان گمنامی که پیکر مطهرشان هر جا آرام گیرد، بهجتی شیرین و آرامشی مبارک آن فضا را پر می‌کند و به دل‌های مشتاقان خود محبت و صفا می‌بخشد و یادآور انسانهایی مجاهد، مخلص که ایران اسلامی همواره مدیون آنهاست.  شهادت با گمنامی، پاداشی بی‌بدیلی است که خداوند تبارک و تعالی، تنها به بندگان مخلص خویش عطا می‌کند.

اکنون به قداست و حرمت خون این شهدای گمنام است که ایران اسلامی عزیز و ملّت بزرگش، همواره در چشم جهانیان سرافراز و سربلند است. گمنامانی که در آسمان شناخته و خوشنام اند و امروز در جای جای ایران عزیز آرمیده‌‌اند تا حضورشان انگیزه‌ی برداشتن گام‌‌های بلند توسط جوانان پرتلاش و کوشای وطن در تحقق تمدن نوین اسلامی باشد.

اینجانب به نیابت از همه کارکنان شرکت معادن زغالسنگ کرمان، بر چشمان معصوم و منتظر پدران و مادران با عظمت شهدای گمنام سلام، درود و تحیت نثار می‌نمایم  و از خداوند متعال می‌خواهیم که مشمول شفاعت و دعای خیر این ستاره‌های همیشه درخشان آسمان رشادت و آزادگی بوده و رهرو راه نورانی و پرافتخارشان باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 25
  • امروز: 240
  • دیروز: 255
  • هفته: 2,849
  • ماه: 7,830
  • سال: 24,348