بیمه سلامت مرکز تزریق امید در کشور است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1340

بیمه سلامت مرکز تزریق امید در کشور است

معاون سیاسی استاندار کرمان گفت: باید از بیمه سلامت کرمان به سبب مجاهدت‌ها و موفقیت‌های بی شمار در خدمت رسانی به مردم تجلیل شود.

رحمان جلالی در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت و معاونین وی افزود: این مجاهدت‌ها در راستای قوی شدن بسیار ارزشمند است، امروزه یکی از حوزه اقتدار و قدرت بحث توسعه سلامت است.

او با اشاره به هفته بیمه سلامت، قدردانی از تلاش‌های بیمه در خدمات رایگان به محرومین جامعه را ضروری دانست.

معاون استاندار کرمان بیان‌کرد: در جامعه امروز با توجه به شرایط موجود در کشور تزریق امید به مردم جامعه ضروری است.

او تاکید‌کرد: یکی از اصلی‌ترین مشکلات امروز جامعه ما بی‌توجهی به راهبرد‌های اندیشیده شده به همت متخصصین هر حوزه‌ای است. جلالی تصریح‌کرد: وجود اندیشکده سلامت در بیمه سلامت کمک بسیار بزرگی برای تدوین اسناد سلامت و اشاعه آن به جامعه و کاربردی‌تر شدن این اسناد است. او با تاکید بر نگاه راهبردی به مسائل حوزه سلامت گفت: یکی از مسائل مهم و نگران کننده در حوزه سلامت مسئله سالمندی جمعیت در ۳۰ سال آینده است که از امروز باید با تدوین اسناد راهبردی فکری اساسی برای این مسئله و مدیریت زندگی افراد سالمند کرد.

معاون سیاسی استاندار کرمان اظهار کرد: دیگر اقدام ارزشمند بیمه سلامت استان کرمان بیمه ترک اعتیاد است که می‌توان با نگاه راهبردی به این مسئله، مشکلات معتادین متجاهر و مسائل مبتلا به این جمعیت را در استان برطرف کرد.

او خواستار جدی گرفتن طرح شهید سلیمانی توسط اداره کل بیمه سلامت استان کرمان در پیاده سازی برنامه‌های مردمی شد و بیان‌کرد: اگر نیاز باشد در این حوزه با استانداری تفاهم نامه‌ای منعقد شود طرح خانه به خانه و محله‌ای را برای طرح‌های مختلف مردم محور بیمه سلامت را در این طرح به بهترین شکل استفاده کنید. جلالی از توجه ویژه بیمه سلامت به مساله بیمه درمان حاشیه نشینی قدردانی کرد و خواستار اطلاع رسانی بیشتر طرح‌های مختلف بیمه سلامت برای مردم شد و گفت: در شرایط فعلی باید ازبرنامه‌های خبری و رسانه ای، تبلیغات شهری، برای این مساله بهره برد. او تاکید‌کرد: مساله سلامت و امنیت جزبرنامه‌های مهم حاکمیتی کشور است و باید در جا‌هایی که خلاء قانونی وجود دارد مسائل را از طریق مجمع نمایندگان استان نیز پیگیری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 28
  • امروز: 50
  • دیروز: 177
  • هفته: 1,629
  • ماه: 7,883
  • سال: 25,737