ارتباط‌گیری لیدر اغتشاشات اخیر در کرمان با عناصری از سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1336

ارتباط‌گیری لیدر اغتشاشات اخیر در کرمان با عناصری از سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: در وقایع و اغتشاشات اخیر، عده ای در لوای اعتراض اقداماتی را بر علیه مردم و اماکن عمومی انجام و در کسب و کار مردم مزاحمت و خلل ایجاد کرده اند و مرتکب اعمال مجرمانه ای شده اند که پس از دستگیری، برخی از آنها به ارتباط گیری و هدایت توسط عناصری در خارج از کشور اذعان کرده اند که این عناصر خارج نشین مرتبط با سرویس های جاسوسی بیگانه بوده اند.

دادخدا سالاری در شورای معاونین دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه در تمامی کشورها تعرض به امنیت عمومی مردم جرم انگاری شده است، افزود: قانون گذاران و مجریان قانون  در هیچ کشوری اجازه تعرض به هنجارها و ساختارهای جامعه و امنیت مردم را به هیچ فردی نمی دهند.

وی با تاکید بر این مطلب که در برخورد با عوامل اغتشاشات و حوادث اخیر بایستی بین افراد معاند و مرتبط با بیگانگان و افراد فریب خورده و احساساتی تفاوت  قائل شد، اظهار کرد: در رسیدگی به اتهامات عوامل اغتشاشات اخیر باید این نکته توجه لازم صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پرونده افراد  تهدید کننده امنیت جامعه و مردم، باید در اسرع وقت و با دقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: دست پشتیبان و حافظ حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی شریف) به عنوان صاحب اصلی این انقلاب، در چهل سال گذشته کشورمان را از دهها توطئه، دسیسه و تهاجم بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم نجات بخشیده و این امر در حالی است که  که هر کدام از این تهاجم ها  در هر کشوری به جز ایران، می توانست حاکمیت آن کشور را از پای  در آورده و نابود کند.

سالاری اظهار کرد: با عنایات خداوند هر کدام از این تهاجمات برای ما فرصت و ظرفیت ایجاد نمود مثلاً جنگ تحمیلی  تمام عیار  دشمنان توسط مزدور حلقه بگوششان صدام حسین باعث شد کشور ما از لحاظ مادی به سمت توانمند سازی دفاعی و نظامی حرکت نماید و خروجی معنوی و انسانی دفاع مقدس پرورش  افرادی مثل حاج قاسم  بزرگ بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :