مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان: تدابیر لازم برای مصرف‌کنندگان واقعی سوخت در جنوب کرمان اندیشیده می‌شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1350

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان: تدابیر لازم برای مصرف‌کنندگان واقعی سوخت در جنوب کرمان اندیشیده می‌شود

نورالدینی گفت: با توجه به فصل کشاورزی در جنوب استان کرمان برای کسانی که برای کارشان به بنزین نیاز دارند، تدابیر لازم اندیشیده می‌شود.

سید باقر نورالدینی در خصوص پیگیری مردم جنوب استان کرمان برای صفوف طولانی بنزین گفت:  به منظور مدیریت مصرف و تداوم سوخت رسانی مجاری ارزی، طرح کدینگ در جنوب و شرق استان کرمان اجرا شد.

او افزود: در این طرح ما میزان برداشت را در یک شبانه روز محدود کردیم. به عبارت دیگر قبلا میزان برداشت ۶۰ لیتر بود؛ اما در اول اجرای طرح کدینگ در ۲۴ ساعت میزان سهمیه بنزین، ۳۰ لیتر بود و بعد از جلسه با مسئولان شهرستان‌های جنوب و شرق استان کرمان، این میزان سهمیه به ۴۰ لیتر در یک شبانه روز افزایش یافت.

نورالدینی با اشاره به اینکه بخشی از اهداف اجرای این طرح مربوط به اجرای خارج از شبکه بود، بیان داشت: اختلاف قیمت بنزین در کشور ما با کشور‌های همسایه و همسایه بودن استان ما با استان‌های مرزی، باعث رشد غیر متعارف مصرف نسبت به میانگین کشوری قبل از اجرای طرح بود که بعد از اجرای طرح این رشد کنترل شد.

او تصریح  کرد: بعد از آن، میزان صفوفی که در جایگاه‌ها نسبت به قبل از اجرای طرح بود، بیشتر شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان افزود: برای ارزیابی این طرح، تیم هایی در جایگاه‌ها مستقر و مشاهده کردیم ماشین‌هایی با پلاک‌های مخدوش درخواست سوخت با کارت جایگاه را دارند و به همه جایگاه‌ها سر می‌زنند و باعث مشکلاتی برای کسانی  می‌شوند که نیاز واقعی  به بنزین دارند وگرنه با ۴۰ لیتر بنزین، نیاز هر خودرویی در  داخل شهر برطرف می‌شود.

 

او بیان کرد: با توجه به فصل کشاورزی در جنوب استان کرمان و به تبع آن فصل برداشت برای کسانی که برای کارشان واقعا به بنزین نیاز دارند، تا چند روز آینده  تدابیری اندیشیده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 62
  • امروز: 0
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,235
  • ماه: 7,388
  • سال: 24,872