در دست احداث بودن ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی در جنوب کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1408

در دست احداث بودن  ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی در جنوب کرمان

 معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و‌حل و‌نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به اینکه اقتصاد روستاهای جنوب استان بر پایه کشاورزی استوار است، احداث راه‌های روستایی در کاهش قیمت تمام شده محصول تاثیرگذار است و این اداره کل عزم جدی برای تکمیل محورهای روستایی دارد.

اکبر سلیمانی افزود: در حال حاضر با انعقاد قرارداد به میزان  ۳۵۰۰ میلیارد ریال  این اداره کل عزم جدی خود را بکار گرفته است تا در زمینه ایجاد راه دسترسی مناسب برای روستائیان گام‌های موثری را بردارد .

او از زیرسازی و آسفالت ۱۰۶ کیلومتر راه روستایی  از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت:جنوب کرمان بیش از ۶۲۰۰ کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان ۲۳۰۰ کیلومتر آسفالت و ۳۹۰۰ کیلومتر خاکی هستند که تا پایان امسال ۵۰ کیلومتر به راه‌های آسفالته در جنوب کرمان اضافه خواهد شد .

معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و‌حل و‌نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت:با ساخت و احداث ۱۰۶ کیلومتر راه تا کنون توسط حوزه معاونت فنی و راههای روستایی این اداره کل  2500 خانوار در جنوب کرمان از راه آسفالته مناسب بهره مند شده اند و تا پایان امسال هم با آسفالت  ۵۰ کیلومتر راه روستایی 650 خانوار از راه مناسب بهره مند خواهند شد.

اکبر سلیمانی با اشاره به گستردگی منطقه جنوب کرمان و باقی ماندن احداث ۳۹۰۰ کیلومتر راه روستایی که اکثرا در مناطق کوهستانی جنوب کرمان هستند افزود: با توجه به شرایط کنونی این اداره کل همت خواهد کرد تا این راه‌ها علی رغم هزینه‌های سنگین به نتیجه برسد و مردم و روستائیان از مزایای آن بهره مند شوند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 32
  • امروز: 31
  • دیروز: 294
  • هفته: 1,611
  • ماه: 7,824
  • سال: 27,298