رئیس سازمان سینمایی کشور: سینما امید بم با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال تجهیز می‌شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1634

رئیس سازمان سینمایی کشور: سینما امید بم با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال تجهیز می‌شود
سُها خدیش- رئیس سازمان سینمایی کشور با بیان اینکه این سازمان بودجه عمرانی ندارد گفت: سازمان سینمایی بعد از احداث سینما امید بم، تجهیز آن را به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال انجام می‌دهد.
محمد خزاعی در حاشیه بازدید از سینما امید بم در جمع خبرنگاران افزود: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا تمام مجتمع‌های نیمه‌تمام سازمان سینمایی در کشور به پایان برسد.
وی ادامه داد: سازمان سینمایی کشور به تمام تعهداتی که به مجموعه سینماهای فرهنگ (پردیس) دارد، عمل می‌کنند.
رئیس سازمان سینمایی کشور عنوان کرد: این سازمان برای تجهیز هر کدام از سینماهایی که زیرساخت آن‌ها آماده شود و توسعه پیدا کند، اقدام می‌کند.
وی بیان کرد: بسیاری از پروژه‌های مختلف که در دولت قبل آغاز شد؛ اما به دلیل شروع ویروس کرونا متوقف مانده بود اکنون باتوجه‌به ساخت و توسعه آنها تجهیز می‌شوند.
خزاعی توضیح داد: سینما امید بم پیشرفت ۳۰ درصدی داشته و امیدواریم تا سال آینده این طرح نیز تکمیل شود و هم‌زمان با دهه فجر به بهره‌برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: ظرفیت ۶ سالن سینما در شهرستان بم بسیار خوب است و کمبودهای حوزه زیرساخت فرهنگی را مرتفع می‌کند.
وی درباره بودجه‌های عمرانی سازمان سینمایی کشور نیز گفت: در سازمان سینمایی بودجه عمرانی تعریف نشده و در تفاهم‌نامه سال ۹۸ مقرر شده بود در صورت ساخت، به مبلغ هفت میلیارد ریال سینما را تجهیز کنیم.
رئیس سازمان سینمایی کشور افزود: مجلس ردیف بودجه‌ای برای توسعه و تأمین زیرساخت سینماها توسط سازمان سینمایی کشور در نظر نگرفته و به همین دلیل در حوزه عمرانی نمی‌توانیم اعتباری در نظر بگیریم.
وی اظهارداشت: سازمان سینمایی کشور برای تجهیز سینمای بم مبلغ ۶۰ میلیارد تومان در نظر می‌گیرد.
به گزارش ایرنا، این سینما با زیربنای یک هزار و ۱۰۰ متر و برای ظرفیت ۳۰۰ نفر در سه سالن تعریف شده که فاز اول این پروژه با اعتباری نزدیک به ۶۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده و برای تکمیل این پروژه حدود ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 3
  • امروز: 179
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,414
  • ماه: 7,567
  • سال: 25,051