به مناسبت ایام الله دهه فجر؛ ۱۳ پروژه عمرانی و خدماتی در بخش بروات شهرستان بم افتتاح ،کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1421

به مناسبت ایام الله دهه فجر؛ ۱۳ پروژه عمرانی و خدماتی در بخش بروات شهرستان بم افتتاح ،کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید

سکینه خدیش- بخشدار بروات با اشاره به اینکه ایران اسلامی یکی از انقلاب‌های مهم جهان است بیان داشت: آنچه موجب جهانی شدن این انقلاب شد مبانی و پشتوانه فکری این نظام است که به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ۱۳ پروژه عمرانی و خدماتی در بخش بروات با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان افتتاح، کلنگ زنی و به بهره‌برداری رسید.

شاهرخ دهقان در حاشیه افتتاح پروژه های دهه فجر به خبرنگار «»کاغذوطن گفت: زیر ساخت‌های شهری و روستایی در بخش بروات در دهه فجر شتاب بیشتری گرفته است و  دولت سیزدهم توجه بیشتری به مناطق کمتر توسعه یافته دارد و شاهد اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مهمی در نقاط مختلف هستیم.

او افزود: یک سالن ورزشی چند منظوره به متراژ ۷۵۰ مترمربع و همچنین ساختمان غسالخانه به مساحت ۸۰  مترمربع در روستای تورنج با همکاری شرکت جنرال مکانیک کلنگ آن به زمین زده شد.

او می گوید این پروژه در فاز اول با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شروع به کار خواهد کرد.

بخشدار بروات ادامه داد: پروژه احداث سالن اجتماعات و چند منظوره حضرت زینب(س) روستای سروند نیز به متراژ ۸۰۰ مترمربع و اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل کمک های خیرین و اهالی روستا افتتاح شد.

او اظهارداشت: پروژه احداث اورژانس ۱۱۵ جاده ای روداب غربی روستای کروک نیز به متراژ ۱۰۸ مترمربع و اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان از محل کمک خیر ورقا کروکی نسب افتتاح شد.

دهقان توضیح داد: کلنگ پروژه دبیرستان چهار کلاسه پسرانه امام سجاد روستای قطب‌آباد با زیربنای ۲۸۰ مترمربع و اعتبار ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات نوسازی به زمین زده شد.

او می گوید دبیرستان چهار کلاسه شهید جرجندی روستای لطف آباد و قادرآباد بروات نیز به متراژ ۲۷۵ مترمربع با اعتبار سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات نوسازی کلنگ آن به زمین زده شد.

بخشدار بروات تصریح کرد: کلنگ زنی مجموعه ورزشی شهید قاسم سلیمانی روستای دولت آباد انصاری و چمن مصنوعی آن که شامل زیرسازی و حصار دور و نصب چمن می شود در ایام دهه فجر کلنگ آن به زمین زده شد.

او تاکیدکرد: فاز اول این پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان که شامل زیرسازی است از محل اعتبارات دهیاری در حال انجام است و ظرف دو ماه آینده به بهره برداری می رسد .

او افزود: ساختمان دهیاری روستای قطب آباد به متراژ ۷۰ مترمربع و زیربنای ۷۰۰ مترمربع با اعتبار یک میلیارد تومان خریداری و بازسازی شده است .

دهقان گفت: پروژه پیاده روسازی و موزاییک فرش بلوار امام خمینی (ره) روستای دولت آباد انصاری با متراژ ۳هزار و ۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۹۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری افتتاح و به بهره برداری رسید.

بخشدار بروات بیان کرد: پروژه المان و روشنایی بلوار ورودی روستای کروک نیز با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری افتتاح شد .

دهقان عنوان کرد: با توجه به مشکل نبود برق در شهرک جدید روستای دولت آباد انصاری پروژه برق رسانی به این شهرک با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد .

بخشدار بروات اظهارداشت: تکمیل فاز دوم شبکه آب شهرک امام علی بروات نیز به متراژ سه کیلومتر و اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون تومان و همچنین تکمیل طرح آبرسانی روستای دولت آباد نیز به طول هفت کیلومتر و با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل تامین اعتبار عمرانی و داخلی افتتاح شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 38
  • امروز: 188
  • دیروز: 158
  • هفته: 2,613
  • ماه: 7,397
  • سال: 24,789