رییس هیات فوتبال ابطال انتخابات این هیات را تکذیب کرد. جهانشاهی: شکایتی نشده، ابلاغیه‌ای هم دریافت نکردیم

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1400

رییس هیات فوتبال ابطال انتخابات این هیات را تکذیب کرد. جهانشاهی: شکایتی نشده، ابلاغیه‌ای هم دریافت نکردیم

به گزارش «کرمان نو» در حالی که برخی از کانال‌های غیررسمی از ابطال انتخابات هیات فوتبال استان کرمان خبر داده بودند، جهانشاهی، رییس هیات فوتبال کرمان در گفت‌وگو با «کرمان‌نو» این موضوع را تکذیب کرد.

انتخابات هیات فوتبال استان کرمان اسفندماه سال گذشته در حالی که فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال استان با سرپرست اداره می‌شدند، برگزار شد. این انتخابات در تاریخ ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۰ با حضور ۶ کاندیدا برگزار و پس از کشیده شدن به دور دوم، مهدی جهانشاهی به عنوان رییس هیات فوتبال انتخاب شد.

روز گذشته اما خبری در  کانال‌ غیر رسمی با این مضمون منتشر شد که  به دلیل شکایت ‌يكي از كانديداها، انتخابات از سوی دستگاه قضا رسما با حکم ابطال روبه‌رو شده است.

 در متن این اخبار آمده است که «اعتراض و مستندات مربوط به تخلف و ابهام‌ فرآیند برگزاری این مجمع انتخاباتی، ۲ مرتبه به میرشاد ماجدی سرپرست و حسن کامرانی‌فر دبیر وقت فدراسیون و همچنین کمیته حقوقی فدراسیون ارسال شده و هیچ پاسخ موجهی از جانب آن‌ها داده نشده، اما اعتراض مذکور به دستگاه قضایی هدایت و مهر ابطال بر پیشانی این انتخابات پر حرف‌وحدیث زده شد.»

جهانشاهی، رییس هیات فوتبال استان کرمان اما در گفت‌وگوبا «»کرمان نو ضمن تکذیب این موضوع می‌گوید: تا الان هیچ درخواستی از دادگستری مربوط به ارائه توضیحات و خواندن شکوائیه نه برای فدراسیون فوتبال و نه برای اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال ارسال نشده است.

جهانشاهی ادامه داد: نه فدراسیون فوتبال اطلاعی دارد نه وزارت ورزش و نه ما، اصلا شکایتی صورت نگرفته که ابلاغیه داده شود. به گفته او مرجع رسمی رسیدگی، فدراسیون فوتبال است که هیچ شکایتی نه در ارکان قضایی فدراسیون صورت گرفته و نه از هیچ مرجع قضایی تا به حال توضیحی خواسته شده است.  او با بیان اینکه سایتی که این خبر را منتشر کرده است اصلا سایت رسمی نیست، اعلام کرد که جوابیه نهایی هیات فوتبال به زودی منتشر می‌شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 53
  • امروز: 324
  • دیروز: 328
  • هفته: 2,533
  • ماه: 6,318
  • سال: 22,500