شهردار کرمان با مجمع مطالبه‌گران دیدار کرد. شعرباف: در دوران مسئولیتم ۳۸ حکم صادر کردم

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1455

شهردار کرمان با مجمع مطالبه‌گران دیدار کرد. شعرباف: در دوران مسئولیتم ۳۸ حکم صادر کردم 

مجمع مطالبه‌گران کرمان در جلسه‌ای با شهردار کرمان، سئوالات خود را مطرح و مطالباتی را بیان کردند و سعید شعرباف‌تبریزی به سوالات پاسخ داد. به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،  شهردار کرمان در جلسه با مجمع مطالبه‌گران کرمان در جواب سؤالی درباره احکام صادر شده توسط شهردار و انتصابات شهرداری کرمان، اظهار داشت: در مدت مسئولیتم، ۳۵ تا ۳۸ حکم صادر کردم که شامل معاونان، مدیران، شهرداران مناطق، مشاوران و ناظران ویژه شهردار است.

شعرباف افزود: برای تمامی این احکام، شاخص‌های کیفی در نظر گرفته شده که مدرک دانشگاهی، تخصص مرتبط، تجربه کاری، جوانی و روحیه مردم محور از آن جمله‌اند.

شهردار کرمان، با تأکید بر اینکه بر خلاف فضاسازی‌های صورت گرفته، مشاوران شهردار، قرارداد استخدامی با شهرداری ندارند، اضافه کرد: در میان تمامی مشاوران و ناظران ویژه شهردار، تنها دو نفر در قالب شرکت‌های همیاری در حال خدمت به شهر هستند. شعرباف، با بیان اینکه باید براساس مبنای دقیق به عزل و نصب‌ها نمره دهیم، گفت: در بسیاری از موارد، لزوما مدرک تحصیلی بالا، نشان دهنده صلاحیت فرد برای کار میدانی نیست، روحیه کار جهادی و تلاش برای ارتباط با بدنه مردم هم شاخصه مهمی است.

وی، به مشاوران شهردار و دلایل انتخاب آن‌ها پرداخت و با تاکید بر اینکه لزوما مدرک و نام بزرگ برای ما کاری را جلو نمی‌برد، ابراز داشت: برای ما، کف میدان مهم است؛ به‌ویژه در حوزه نظارت کسی را می‌خواهیم که تا نیمه‌شب در سیستم تلاش کند.

شعرباف تصریح کرد: بر اساس گزارش رسمی معاونت برنامه ریزی شهرداری، طی دوسال و نیم آخر دورۀ قبل، بیش از ۸۰۰ نیروی شرکتی به مجموعه شهرداری وارد شده‌اند که حتی با احتساب افرادی که جایگزین شده‌اند نیز اگر حساب کنیم عدد بسیار عجیبی است! تنها ۳۰۰ نفر از این افراد در نیمه اول سال ۱۴۰۰ جذب شده‌اند و این در حالی است که جذب نیرو در شهرداری در طول این سالیان، یکی از دلایل اصلی تورم نیروی شهرداری کرمان است. وی افزود: در رابطه با جذب این نیروها، چه کسی مدرک این افراد و تناسب آن با حوزه کاری را بررسی کرده است؟

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 120
  • دیروز: 234
  • هفته: 1,583
  • ماه: 7,983
  • سال: 27,093