جزئیاتی از نزاع خونین و مرگ یک نفر در باغ شاهزاده ماهان. فرماندار کرمان: علت نزاع مسائل شخصی بوده. تحقیقات قضایی با حضور بازپرس ویژه آغاز شد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1457

جزئیاتی از نزاع خونین و مرگ یک نفر در باغ شاهزاده ماهان. فرماندار کرمان: علت نزاع مسائل شخصی بوده. تحقیقات قضایی با حضور بازپرس ویژه آغاز شد

فرماندار کرمان علت نزاع را مسائل شخصی عنوان کرد و گفت: با ورود ماموران فرجا افراد خاطی دستگیر و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

پس از انتشار خبر درگیری در باغ شاهزاده ماهان و فوت یک نفر، فرماندار کرمان علت نزاع را مسائل شخصی عنوان کرد و گفت: با ورود ماموران فراجا افراد خاطی دستگیر و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

او گفت: در نزاع دسته جمعی که بین گروهی از مسافران در اطراف ماهان رخ داده، متاسفانه چند نفر مجروح و یک خانم نیز فوت شده‌ است.

فرماندار کرمان توضیح داد: دلیل فوت این خانم را نیروهای اورژانس در محل بررسی کرده‌اند.

همچنین محمد صابری رییس اورژانس کرمان در گفتگویی با خبرگزاری فارس اظهار کرد: ساعت ۳ و ۲۰ دقیقه عصر روز یکشنبه در پی نزاع شخصی ۲ گروه مسافران خارج از استان در حوالی شهر ماهان با مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس تماس گرفته شد.

او با بیان اینکه متاسفانه یک خانم دچار ایست قلبی تنفسی شده بود بیان کرد: همکاران ما بلافاصله به محل اعزام شدند و عملیات احیای قلبی بر روی این خانم ۷۲ ساله انجام شد و وی به مرکز بهداشتی درمانی اعزام شد و هرچند اقدامات لازم انجام گرفت اما وی در نهایت درگذشت.

صابری با اشاره به اظهارات نوه این خانم فوت شده و همچنین گزارش پزشک تصریح کرد: فرد متوفی حدود ۷۲ سال داشته است.

او ادامه داد: علاوه بر این خانم ۲ فرد ۳۸ و ۴۴ ساله از مسافران نیز در این نزاع مصدوم شدند که فرد ۴۴ ساله از ناحیه سر آسیب دیده بود و از بیمارستان مرخص شد و فرد ۳۸ ساله نیز از ناحیه پشت گوش و سر دچار آسیب شده است که احتمالا تا ساعتی دیگر از مرکز درمانی مرخص می‌شود.

 تحقیقات قضایی با حضور بازپرس ویژه آغاز شد

رئیس حوزه قضایی ماهان در خصوص نزاع دسته جمعی در باغ شاهزاده کرمان توضیحاتی را ارائه کرد. به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یوسف سبحانی با اشاره به نزاع دسته جمعی عصر یکشنبه در محدوده باغ شاهزاده، گفت: بعد از اطلاع از حادثه از محل بازدید به عمل آمد؛ در این حادثه یک زن میانسال بدحال شد که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

 وی با تاکید بر این مطلب که تحقیقات تکمیلی درباره علت و جزئیات این موضوع از سوی بازپرس ویژه موضوع در دست انجام است، ادامه داد: این موضوع با ورود ماموران فراجا خاتمه یافته و تحقیقات تکمیلی در حال حاضر با حضور تعدادی از شاهدان و همراهان متوفی در دست انجام است.

رئیس حوزه قضایی ماهان تاکید کرد: دستگاه قضایی ضمن بررسی ابعاد مختلف این موضوع، با هرگونه جرم احتمالی با جدیت برخورد خواهد کرد.

 وی تصریح کرد: امنیت جامعه و آسایش عمومی خط قرمزی است که هیچ فردی اجازه تخطی از آن را ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 58
  • امروز: 265
  • دیروز: 158
  • هفته: 2,690
  • ماه: 7,474
  • سال: 24,866