مدیرکل راهداری جنوب کرمان خبر داد: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث و بازگشایی چند راه‌ روستایی بخش ساردوئیه

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1473

مدیرکل راهداری جنوب کرمان خبر داد: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث و بازگشایی چند راه‌ روستایی بخش ساردوئیه 

جنوب کرمان – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان در بازدید از راه‌های روستایی بخش ساردوئیه جیرفت گفت: احداث راه در مناطق کوهستانی هزینه‌های هنگفتی دارد، اما در انقلاب اسلامی بهره‌مندی از راه مناسب حق مردم است و با توجه به اولویتها و مناطق جمعیتی این مهم در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

مجتبی محمودی از روند بازگشایی راه روستایی سربیژن – گویگان بازدید کرد و ضمن اشاره به اهمیت احداث راه‌های روستایی که کانون‌های تولید هستند بیان داشت: راه از جمله زیرساخت‌هایی است که توسعه هر منطقه در گرو آن است.

او بیان کرد: اجرای عملیات بازگشایی محور  سربیژن – گویگان به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ۶ میلیارد تومان در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان در ادامه از راه روستایی قلاطوئیه – علی آباد کنزته _ کدرنگ بازدید کرد و گفت: عملیات اجرایی این محور به زودی به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار ۱۴ و نیم میلیارد تومان آغاز خواهد شد .

او در ادامه با بازدید از راه روستایی دولت آباد بحرآسمان از آغاز به کار عملیات اجرایی این محور در محدوده سیمانی به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان خبر داد و افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با پشتوانه دولت مردمی آیت الله رئیسی با توان مضاعف در حال خدمت رسانی به مردم جنوب کرمان است کمک به توسعه و آبادانی روستاها را  از اولویتهای کاری خود می‌دانیم .

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای جنوب کرمان در بازدید از روند احداث راه روستایی زمین حسین نیز بیان داشت: عملیات بازگشایی و رفع نقاط پرحادثه این محور به زودی با اعتبار ۴ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

او ضمن بازدید از راه روستایی رز شیرین در منطقه دلفارد از اصلاح این راه روستایی در ۴ نقطه با ایجاد ” قنو” (ایجاد کانال هدایت آب‌های سطحی) در حاشیه این محور خبر داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 78
  • امروز: 25
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,426
  • ماه: 7,836
  • سال: 25,869