امام جمعه کرمان: امام خمینی(ره) معتقد به آگاهی توده مردم بود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1484

امام جمعه کرمان: امام خمینی(ره) معتقد به آگاهی توده مردم بود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌کرمان گفت: امام راحل (ره)در عرفان و سیر و سلوک،انزوا و گوشه‌گیری و فاصله گرفتن از سرنوشت اجتماع را مناسب نمی‌دانست، بلکه خود را در کنار مردم می‌دید و معتقد بود، توده مختلف مردم باید آگاه شوند.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان در مصلی امام علی(ع)افزود: امام خمینی (ره) در رابطه انسان با خود، خداوند و جامعه، سنگ تمام گذاشت و امام راحل(ره)ارتباط عمیقی با مردم داشت و همواره کنار آنها بود.

او تاکیدکرد:امروز کشور در جایی قرار دارد که قدرت‌های طراز اول دنیا که زمانی جنگ را به رخ ما می‌کشیدند، نمی‌توانند تهدید کنند لذا امروز کشور در بازدارندگی قرار گرفته و برای همین دشمن دنبال جنگ نرم است.

حجت‌الاسلام علیدادی بیان‌کرد:جا دارد وجود رهبری شایسته نظام را ارج نهاده و سجده شکر به جای آوریم و درود بر مجلس خبرگانی که بدون هوی‌و‌هوس و گرایش‌های جناحی با فردی بیعت کردند، که نظام را با پیشرفت مدیریت کردند.

او با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای‌اسلامی با رهبر معظم انقلاب افزود:معظم‌له با تایید خود تکلیف سنگینی برعهده مجلس انقلابی گذاشتند،زیرا وقتی این مجلس شکل گرفت عده‌ای همت خود را بر این گذاشتند که مجلس تجربه ندارد.

امام جمعه‌کرمان اظهارداشت:چون نگاه آنان به غرب و غرب‌گرایی مثبت بود و فکر می‌کردند این مجلس باید پای برجام یک طرفه بایستد،اما دیدند که جنس مجلس این نیست.

او ادامه‌داد: گروه دیگری ظرفیت خود را صرف این کردند که این مجلس خنثی است و موثرنیست و توان کمک به کشور و ریل گذاری ندارد و به صراحت گفتند این مجلس انقلابی نیست که مقام معظم رهبری با تاکید هم در ابتدا و هم بعد از سه سال مدال انقلابی را به این مجلس دادند.

حجت الاسلام علیدادی‌سلیمانی بیان‌کرد: باید توجه داشت معدل قابل قبول مجلس در نگاه رهبر معظم انقلاب تکلیف را سنگین‌تر کرد و باید ضعف‌ها و کاستی‌های خود را کامل بشناسد و در عمر باقیمانده در ریل گذاری قوانین کشور به گونه‌ای عمل کند که در پایان هم همین مدال را رهبری عنایت کنند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 19
  • امروز: 56
  • دیروز: 149
  • هفته: 1,725
  • ماه: 7,639
  • سال: 25,317