وزیر آموزش و پرورش: حقوق معلمان به‌اندازه کارمندان دولت نیست

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1492

وزیر آموزش و پرورش: حقوق معلمان به‌اندازه کارمندان دولت نیست

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: دریافتی معلمان به‌اندازه کارمندان دیگر ادارات نیست و آنان به‌جز حقوق مزایایی مشابه دیگر نهادها ندارند.
به گزارش خبرگزاری مهر، رضامراد صحرایی درباره حقوق معلمان اظهار داشت: دوران کودکی خود را با کار کشاورزی در یکی از روستاهای نورآباد سپری کرده‌ام و ما باید به روستازاده بودن خودمان افتخار کنیم.

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه محرومیت را با تمام وجود لمس کرده‌ام، عنوان کرد: بنده در مدرسه شهید طالقانی نورآباد که جزو یکی از مدارس تخریب‌شده لرستان است درس خوانده‌ام.

وی با تقدیر از اعتماد دولت سیزدهم و مجلس برای انتخاب یک روستازاده لرستانی به‌عنوان وزیر آموزش‌وپرورش بیان کرد: روزی که به‌عنوان وزیر انتخاب شدم خطاب به رئیس‌جمهور گفتم که معلم ساده‌ای هستم که به برکت انقلاب رشد کرده‌ام و اگر انقلاب نبود طی این مسیر نیز امکان‌پذیر نبود.

صحرایی گفت: رئیس‌جمهور و مجلس با انتخاب یک روستازاده به‌عنوان وزیر آموزش‌وپرورش نشان دادند که برنامه‌های افراد و نه مکان زیست آنان در اولویت دولت است.

صحرایی با بیان اینکه هیچ تحولی در آموزش‌وپرورش بدون حضور معلمان امکان‌پذیر نیست، اظهار داشت: طبق گفته شهید رجایی وزارت آموزش‌وپرورش وزارت تربیت و نگهداری معلمان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :