۵۰۰ اتوبوس برای اعزام زائران کرمانی اربعین آماده‌سازی شد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1536

۵۰۰ اتوبوس برای اعزام زائران کرمانی اربعین آماده‌سازی شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمان اعلام کرد که با بسیج ظرفیت‌ها ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام مسافران اربعین حسینی از مبدأ این استان به مرز شلمچه آماده‌سازی شده است.

 احسان عراقی‌زاده افزود: پیش‌فروش بلیت اتوبوس‌های برون‌شهری ویژه اعزام زائران اربعین به مرز شلمچه از امروز ۲۷ مردادماه آغاز شده است.

او اظهار داشت: متقاضیان علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر فروش بلیت شرکت‌های مسافربری، می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی safar۷۲۴.com بلیت موردنیاز خود را تهیه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت: زائران برای اخذ بلیت از مبدأ استان کرمان به مقصد مرز شلمچه با اتوبوس‌های ۲۵ نفره بایستی مبلغ ۱۲ میلیون ریال برای سفر با اتوبوس‌های ۳۲ نفره ۱۰ میلیون و ۵۰ هزار ریال و اتوبوس‌های ۴۴ نفره مبلغ هفت میلیون و ۷۱۰ هزار ریال بپردازند.

او عنوان کرد: زائران اربعین حسینی از مبدأ مرکز استان و شهرستان‌های تابعه برای ارائه هرگونه انتقاد یا شکایت از ناوگان مسافربری یا عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر مراتب را با ارسال برگه بلیت و فیش پرداختی در سامانه ۱۴۱ پیگیری کنند.

عراقی‌زاده ادامه داد: همچنین شکایت زائران به‌صورت حضوری از محل میز خدمت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان مستقر در طبقه همکف پایانه مسافربری آدینه کرمان پیگیری می‌شود.

او افزود: ۴۵ مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی در جاده‌های استان کرمان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی آماده‌سازی و موکب خدمت‌رسانی بزرگ زائران کشورهای همسایه مانند زائران پاکستانی نیز در محور ماهان – کرمان جنب پلیس‌راه، راه‌اندازی شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان تصریح کرد: حدود ۴۵ گشت راهداری همراه با ۳۰۰ نفر نیروی راهدار نیز با همکاری دستگاه‌های متولی به‌صورت شبانه‌روزی ترافیک محورهای ارتباطی استان کرمان را رصد و استادکاران تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات راهداری به خودروهای پاکستانی و سایر خودروها به‌صورت ویژه خدمات ارائه می‌کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 91
  • امروز: 74
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,475
  • ماه: 7,885
  • سال: 25,918