بازنشستگان تامین اجتماعی کرمان عضو داوطلب هلال احمر می‌شوند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1493

بازنشستگان تامین اجتماعی کرمان عضو داوطلب هلال احمر می‌شوند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بهره گیری از تجربه، افکار و علم بازنشستگان توسط نسل جدید بسیار مهم و ضروری است.

رضا فلاح با همراهی جمعی از معاونین جمعیت هلال احمر استان در نشست صمیمی با اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان کرمان گفت: بهره گیری از تجربه، افکار و علم بازنشستگان توسط نسل جدید بسیار مهم و ضروری است.

او با اشاره به اهمیت هدایت افکار نسل جوان افزود: بهره گیری از تجارب گذشته و بروزرسانی این تجارب، اتفاق بسیار خوبی برای جمعیت هلال احمر خواهد بود.

او به جذب نیروی جوان و بازنشسته در کنار یکدیگر اشاره کرد و گفت: هر جامعه‌ای با هدف فعالیت‌های بشردوستانه و عام المنفعه می‌تواند عضو داوطلب جمعیت هلال احمر شود.

او با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر محور پوشش حوادث طبیعی و غیرطبیعی در سطح ملی و بین المللی است، گفت: نجات جان انسان‌ها بسیار مهم و هلال احمر کرمان در سال گذشته بیش از ۴۷۰ نفر را با عملیات امدادونجات از مرگ حتمی نجات داده است.

فلاح تصریح کرد: هرکسی با هر توانی می‌تواند در جمعیت هلال احمر به حادثه دیدگان، نیازمندان و آسیب دیدگان کمک کنند.

او با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در دورترین و کم برخوردارترین نقاط استان نیز حضور دارد و خدمات ارائه می‌کند، افزود: آمادگی پذیرش و عضویت همه بازنشستگان تامین اجتماعی در سطح استان در جمعیت هلال احمر را داریم.

شجاعی دبیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان با اشاره به اینکه در استان کرمان ۱۳۰ هزار بازنشسته، مستمربگیر و بازمانده داریم، گفت: این تعداد بازنشسته در قالب ۱۶ کانون بازنشستگی در سراسر استان ساماندهی شده اند.

او ضمن استقبال از عضویت داوطلبانه بازنشستگان تامین اجتماعی در جمعیت هلال احمر افزود: در اولین فرصت جلسه هماهنگی جهت ثبت نام بازنشستگان تامین اجتماعی در سامانه جامع عضویت جمعیت هلال احمر با حضور اعضای هیات مدیره کانون‌ها در استان کرمان با جمعیت هلال احمر برگزار خواهیم کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 5
  • امروز: 98
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,333
  • ماه: 7,486
  • سال: 24,970