مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم اعلام کرد. تولید بیش از ۳۰۰ هزار خودرو؛ دستور کار سال جاری

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1503

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم اعلام کرد. تولید بیش از ۳۰۰ هزار خودرو؛ دستور کار سال جاری

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم گفت: با توجه به سیاست‌ها برای استفاده از زیرساخت‌های موجود که جوابگو است، تولید بیش از ۳۰۰ هزار خودرو در دستور کار قرار دارد.

هادی شهسوارپور اظهارکرد: سال گذشته با توجه به افزایش تولید خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم رکورد تولید خودرو شکسته شد.

او افزود: از تولید ۶۰ هزار دستگاه خودرو در سال ۱۴۰۰ به تولید ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو در سال ۱۴۰۱، یعنی دو برابر تولید رسیدیم.

شهسوارپور بیان کرد: سال گذشته با توجه به افزایش تولید در شش ماهه دوم سال قریب به ۴۰۰۰ نفر استخدام در سطح منطقه داشتیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم گفت: با توجه به سیاست‌های منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید برای استفاده از زیرساخت‌های موجود که جوابگوی تولید بیش از ۳۰۰ هزار خودرو است، امسال در نظر داریم نسبت به سال گذشته رقم تولید به بیش از دو برابر برسد.

او اظهار کرد: برای افزایش تولید خودرو قطعا باید نیروی انسانی بیشتری را جذب کنیم که جزء الزامات بوده و در دستور کار قرار گرفته است.

شهسوارپور،مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم گفت: امیدواریم خودروسازانی که در ابتدای تحریم‌ها دچار مشکل شده‌اند با پیگیری‌هایی که در سطح استان و شهرستان در حال انجام است، به چرخه تولید بازگردند تا بتوانیم امسال به برنامه هدفی که برای تولید در نظر گرفته‌ایم، برسیم. برای افزایش تولید خودرو قطعا باید نیروی انسانی بیشتری را جذب کنیم که جزء الزامات بوده و در دستور کار قرار گرفته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 23
  • امروز: 136
  • دیروز: 249
  • هفته: 1,793
  • ماه: 7,905
  • سال: 25,646