مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان: ۷۵۹ معلم دوره ابتدایی و استثنایی در استان کرمان استخدام می‌شوند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1521

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان: ۷۵۹ معلم دوره ابتدایی و استثنایی در استان کرمان استخدام می‌شوند

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان با اشاره به راه‌اندازی ۲۰ پایگاه ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری در استان کرمان، از استخدام ۷۵۹ معلم در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۱ در استان بعد از انجام روند ارزیابی خبر داد.

رضا رضایی در بازدید از فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری در هنرستان دخترانه مدرس کرمان با بیان اینکه معلمان پرچم‌داران اصلی نظام تعلیم‌وتربیت هستند، اظهار کرد: جذب و استخدام معلم توانمند، علمی، کارآمد و در تراز جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین راهبرد آموزش‌وپرورش استان در جذب آموزگاران دوره ابتدایی و استثنایی است.

او با اشاره به راه‌اندازی ۲۰ پایگاه ارزیابی در استان بیان کرد: دوره ارزیابی تکمیلی برای جذب معلمان با استفاده از دانش روز و تجربیات گذشته و الگوی ارزیابی تکمیلی برای جذب و به‌کارگیری معلمان از طریق ماده ۲۸ طراحی شد تا بهترین افراد برای معلمی انتخاب شوند.

رضایی با بیان اینکه در روند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری یک فرایند علمی، عادلانه و متناسب با نیاز آموزش‌وپرورش طراحی‌شده و این حرکت نسبت به سال‌های گذشته فرق کرده، گفت: در مرحله اول ۱۷۰۰ نفر (سه برابر ظرفیت) در آزمون پذیرفته شده‌اند که بعد از ارزیابی‌های انجام شده ۷۵۹ نفر به‌عنوان آموزگار مدارس ابتدایی و استثنایی، استخدام آموزش‌وپرورش خواهند شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان افزود: روند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری دوره ابتدایی و استثنایی در استان کرمان از ۲۴ تیرماه سال جاری در استان آغاز شده و تا ۱۱ مردادماه جاری ادامه دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 16
  • امروز: 29
  • دیروز: 177
  • هفته: 1,608
  • ماه: 7,862
  • سال: 25,716