تقدیر از شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان توسط وزیر کشور

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1546

تقدیر از شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان توسط وزیر کشور
شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در جشنواره شهید رجایی برای هفتمین بار موفق به کسب رتبه برتر شد.
شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲ در بین دستگاه‌های اجرایی استان کرمان برای هفتمین بار موفق به کسب رتبه برتر در میزان انجام پروژه‌های دانش‌بنیان شد.
لوح تقدیر و تندیس جشنواره توسط دکتر وحیدی وزیر محترم کشور، دکتر فداکار استاندار کرمان و رئیس بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی در جلسه شورای اداری استان کرمان و در حضور معاونین استاندار و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به حمزه صدیقی مدیرعامل شرکت اهدا شد.
در همین راستا حمزه صدیقی پیام تبریکی به همکاران خود در ستاد وامور‌های تابعه صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است: همکاران پرتلاش و فرهیخته امروز شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان و بر پایه ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ در راستای اجرای سیاست‌های کلی و برنامه جامع اصلاح نظام اداری به‌عنوان یک سازمان پیشرو و قابل‌احترام در استان کرمان معرفی و در موضوع میزان انجام پروژه‌های دانش‌بنیان در بین دستگاه‌های اجرایی استان برای هفتمین سال حائز رتبه برتر شد، اینجانب به‌عنوان نماینده شما لوح قدردانی این جشنواره را از آقای دکتر وحیدی وزیر محترم کشور و دکتر فداکار استاندار محترم کرمان و رئیس ستاد جشنواره شهید رجائی استان دریافت کردم. ضمن تبریک، مراتب تشکر و قدردانی همه‌جانبه خودم را به‌تمامی کارکنان شریف شرکت در ستاد و امور، به شما همکاران پرتلاشی که همواره در کسب این افتخار نقش‌آفرین هستید اعلام می‌نمایم و اطمینان دارم که باهمت شما همکاران فرهیخته، در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتری خواهیم بود.
امیدوارم با مسئولیت‌پذیری بیشتر و اقدام منسجم، هماهنگ و همه‌جانبه در سطح کل شرکت، این روند پر افتخار در خدمت‌رسانی با کیفیت به مشترکان محترم شرکت ادامه پیدا کند. اینجانب به همت و توانایی شما همکاران شایسته شرکت ایمان دارم و دست همه شما را برای حرکت پر شتاب و هوشمندانه برای تحقق اهداف عملیاتی، استراتژیک و راهبردهای اساسی شرکت به گرمی می‌فشارم. انشاالله با سعی وافر و اهتمام ویژه همکاران و به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان که عنصر علم و دانش، بخش جدایی‌ناپذیر آنها محسوب می‌شود از طریق توسعه پژوهش، شاهد ارتقای سطح دانش و توسعه فناوری کارآمد و در نتیجه درخشش شرکت در سطح کشور جهت خدمت‌رسانی به مردم عزیزمان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 12
  • امروز: 9
  • دیروز: 254
  • هفته: 1,686
  • ماه: 7,859
  • سال: 27,530