فرماندار عنبرآباد: اشتغال عنبرآباد رشد ۱۴۵درصدی دارد

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1232

فرماندار عنبرآباد: اشتغال عنبرآباد رشد ۱۴۵درصدی دارد

فرماندار عنبرآباد، مهم‌ترین دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان را ایجاد اشتغال عنوان کرد و از رشد ۱۴۵ درصدی ایجاد شغل از محل تسهیلات بخش خصوصی و دولتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد ایزدی در نشست خبری خود افزود: کمیته اشتغال فرمانداری عنبرآباد رتبه نخست ایجاد اشتغال در جنوب کرمان و رتبه سوم را در این استان به خود اختصاص داده است. 

وی تصریح کرد: اجرای طرح اقتصادی اخیر موجب صرفه جویی در دولت و پیشگیری از قاچاق شده و این صرفه جویی در هزینه های عمرانی کشور هزینه می شود. فرماندار عنبرآباد اظهار داشت: رسانه های بیگانه با هدف از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی درصدد تشویش اذهان عمومی و غیر کارآمد نشان دادن مسئولان نظام هستند لذا اصحاب رسانه روشنگری کنند تا مردم مطلع و نقشه دشمن خنثی شود.وی به عملکرد بخش مسکن عنبرآباد اشاره کرد و از ارائه ۷۳۰ عدد تسهیلات احداث واحد مسکن روستایی و ۲۰۰ عدد تسهیلات تکمیل و بهسازی مسکن در این شهرستان خبر داد.

ایزدی گفت: با تلاش و پیگیری نماینده مردم عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، استاندار کرمان، رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت این طرح دوباره فعال شده است. فرماندار عنبرآباد از اهدای ۱۶۰ پنل خورشیدی به عشایر این شهرستان خبر داد و گفت: این پنل ها بزودی بین عشایر این منطقه توزیع می شود.

فرماندار عنبرآباد از حفر هفت حلقه چاه برای آب آشامیدنی این شهرستان خبر داد و گفت: برای رفع مشکل آب آشامیدنی عنبرآباد حفر این چاه‌ها در دستور کار قرار گرفته که مجوزات‌ این مهم اخذ شده است. وی افزود: همچنین عملیات اجرایی ۱۱ کیلومتر شبکه آب فرسوده در حال فعالیت است.

وی به ساماندهی رودخانه‌های فصلی عنبرآباد نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه ساماندهی رودخانه های فصلی ۸۰ هزار متر مکعب لایروبی رودخانه‌ها انجام شده است. ایزدی به حوزه فعالیت شهری اشاره کرد و گفت: طی ۶ ماه گذشته بیش از ۷۰ هزار متر مربع آسفالت شهری انجام شده لذا اگر روند اجرای آسفالت به همین منوال ادامه پیدا کند طی مدت زمان کوتاهی مشکل آسفالت معابر را نخواهیم داشت.

وی به مشکل انتخاب شهردار عنبرآباد اشاره کرد و گفت: این موضوع در حال پیگیری بوده و متعاقبا اخباری در این زمینه اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 6
  • امروز: 102
  • دیروز: 240
  • هفته: 2,012
  • ماه: 7,650
  • سال: 25,214