واکنش رئوفی‌نژاد استاندار اسبق کرمان به صحبت‌های محمدرضا باهنر؛ موضوع مطرح شده توسط باهنر کذب محض است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1549

واکنش رئوفی‌نژاد استاندار اسبق کرمان به صحبت‌های محمدرضا باهنر؛ موضوع مطرح شده توسط باهنر کذب محض است
به گزارش کرمان‌نو محمدرضا باهنر اصول‌گرای کهنه‌کار کرمانی در گفت‌وگویی با «خبرآنلاین» به‌نقد دولت و مجلس پرداخته بود و خاطره‌ای از آن دوران بیان کرد.
باهنر گفته مجلس هفتم که نماینده کرمان بودم، سردار رئوفی استاندار وقت کرمان بود، خبردار شدم که کرمان فرماندار ندارد و سرپرست در فرمانداری است. به استاندار گفتم چرا فرماندار انتخاب نمی‌کنی؟ در پاسخ به مضمون این جمله را گفت که من نذر کردم تو بگویی چه کسی فرماندار شود، هرکس که تو بگویی را فرماندار می‌کنم.
او ادامه داد: جواب دادم آقای رئوفی تا پایان دولت هم صبر کنی امکان ندارد فرماندار معرفی کنم. وظیفه شماست که فرماندار منصوب کنی و وظیفه من است که از او کار بخواهم و حمایتش کنم. اما الان نمایندگان را ببینید؛ از زمانی که رقابت انتخاباتی آغاز می‌شود وعده تغییر استاندار و فرماندار می‌دهند تا زمانی که در مجلس این کارها را دنبال می‌کنند. مدیرکل و مدیرعامل عوض می‌کنند درحالی‌که نماینده حق چنین کاری ندارد.
پس از نقل این خاطره در «کرمان نو» رئوفی‌نژاد استاندار دولت نهم در کرمان در پاسخ به صحبت‌های باهنر به ایسنا گفته «امام حسین (ع) می‌فرماید «صدق و راستی عزّت است و دروغگویی «ناتوانی» است». باهنر به‌خوبی می‌داند، سبک مدیریت بنده چه در دوران فرماندهی سپاه و چه در دوران استانداری از این نوعی که او به آن اشاره کرده، هرگز نبوده است، بلکه همیشه با توکل به خداوند و توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای و همچنین بااقتدار و بدون ملاحظه و بدون مماشات و بدون باج دادن به هیچ شخص و جناحی بوده و هیچ‌وقت خودم را مدیون و وام‌دار فرد و جناحی ندانسته‌ام و همیشه مدیون مردم و شهدای گران‌قدر بوده‌ام.
رئوفی‌نژاد توضیح داد: با تأکید مجدد بر اینکه مطالب آقای باهنر در مورد بنده کذب محض است به او توصیه می‌کنم، بهتر است از موضوع‌های مناسب و واقعی که کاربردهای تبلیغاتی برای حمایت از افراد موردنظرش دارد، بهره ببرد و نه با استفاده از مطالب غیرواقع.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 169
  • امروز: 191
  • دیروز: 137
  • هفته: 1,571
  • ماه: 7,970
  • سال: 26,172