مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان مطرح کرد؛ زمین‌های شهرک های صنعتی از افراد غیرفعال پس گرفته می‌شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1502

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان مطرح کرد؛ زمین‌های شهرک های صنعتی از افراد غیرفعال پس گرفته می‌شود

یک هزار واحد صنعتی در استان کرمان زمین دریافت کرده اند اما فعالیتی نداشته اند و به همین دلیل واگذاری زمین به این واحدها براساس پیگیری دولت و سازمان صنایع کوچک تا پایان سال جاری فسخ خواهد شد.

حسین میجانی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کرمان با اعلام این خبر، افزود: به زودی زمین خالی در شهرک های صنعتی استان کرمان نخواهیم داشت و در این زمینه از ابتدای امسال چهار هیات تخصصی تشکیل و قرارداد واگذاری ۲۰۰ زمین فسخ شده است.

او در نشست خبری به مناسبت دهۀ تولید و تجارت اظهارکرد: ۲ هزار و ۱۰۰ واحد صنعتی به بهره برداری رسیده در استان داریم که ۱۸۹ مورد آن ها غیرفعال شده اند و از این میزان ۴۳ واحد تولیدی را به چرخۀ تولید بازگرداندیم و ۶ واحد نیز امسال به تولید برگشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان، اصلی‌ترین مشکل واحدهای تولیدی کرمان را سرمایه در گردش دانست و یادآور شد: ۶۱۱ واحد تولیدی نیز در مرحلۀ تکمیل عملیات اجرایی هستند که تا پایان سال جاری به چرخۀ تولید اضافه می شوند.

او ادامه داد: به طور میانگین ۳۰ هزار اشتغال در شهرک های صنعتی استان کرمان ایجاد شده است.

میجانی با اشاره به مشکل کمبود آب و برق واحدهای صنعتی استان کرمان افزود: برق شهرک صنعتی اختیارآباد کرمان طی روزهای گذشته بدون هماهنگی ما قطع شد.

او اظهارکرد: ۴۲ شهرک و ناحیه صنعتی در سطح استان کرمان وجود دارد که در راستای توسعۀ زیرساخت‌ها، شهرک صنعتی شماره چهار کرمان نیز تکمیل شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 2
  • امروز: 204
  • دیروز: 218
  • هفته: 1,485
  • ماه: 7,975
  • سال: 26,597