قائم‌مقام وزیر راه در بم اعلام کرد: نواقص راه‌ها با اولویت نقاط حادثه‌خیز برطرف شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1553

قائم‌مقام وزیر راه در بم اعلام کرد: نواقص راه‌ها با اولویت نقاط حادثه‌خیز برطرف شود
سُها خدیشی- قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در بحث راه‌ها متناسب با اعتبارات و بودجه برنامه‌ریزی‌شده است، گفت: وزیر راه و شهرسازی دستور داده تا نواقص راه‌ها با اولویت نقاط حادثه‌خیز برطرف شود .
محمدعلی زهره‌ای در حاشیه سفر خود به شهرستان بم افزود: هدف از سفرهای استانی، شناخت مشکلات، مسئله بودن آن، آسیب‌شناسی و در نهایت ارائه راه‌حل است.
او بیان‌داشت: از ظرفیت‌های موجود خوب استفاده نمی‌شود، کشور ما فوق‌العاده پول‌دار و دارای سرمایه است که مهم‌ترین سرمایه آن نیروی انسانی است .
او می‌گوید ضعف‌ها را باید به قوت تبدیل کنیم و بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم .
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی اظهارداشت: متأسفانه در برخی از شهرستان‌ها اداره راه و شهرسازی ایجاد کرده‌ایم، اما چارت سازمانی ندارد که باید ایجاد شود .
به گفته او در مجموعه وزارت راه و شهرسازی در چند سال اخیر اتفاقات خوبی رخ‌داده است؛ اما متأسفانه مسیر اجرای پروژه‌ها در پیچ‌وخم اداری افتاده است.
زهره‌ای خاطرنشان‌کرد: وزیر راه و شهرسازی دو شعار مهم در دستور کار خود قرار دارد یکی نهضت ملی مسکن که جزو مهم‌ترین پروژه‌ها و از تدابیر و دستورات ریاست‌جمهوری است و دیگری حمل‌ونقل.
او اضافه کرد: تمامی ارکان وزارتخانه به‌عنوان بازوهای حمایتی همراهی لازم را برای تحقق مأموریت‌های وزارت‌خانه به‌ویژه در نهضت ملی مسکن و نهضت حمل‌ونقل داشته باشند.
او با اشاره به اینکه باید از ظرفیت نیروی انسانی به بهترین شکل استفاده کنیم، عنوان کرد: در سازمان نیروی مازاد وجود دارد که باید این مشکل را حل کنیم.
*در نحوه به‌کارگیری امکانات ضعف داریم
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: همه امکانات از جمله اعتبارات، وضعیت اقتصادی و سرمایه انسانی در کشور وجود دارد؛ اما آنچه ضعف داریم نحوه به‌کارگیری این موارد است که باید ترمیم و رفع اشکال شود .
زهره‌ای درباره عدم همکاری برخی بانک‌ها با نهضت ملی مسکن شهرستان ریگان توضیح داد: مشکل دو بانکی که دراین‌خصوص همکاری لازم را به عمل نیاوردند را حل می‌کنم و به همین منظور در تهران برای بم جلسه ویژه‌ای برگزار خواهم کرد تا مشکل آنها با بانک‌ها حل شود .
*پیگیر راه‌اندازی پرواز بم مشهد هستم
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در خصوص راه‌اندازی پرواز بم به مشهد گفت: راه‌اندازی پرواز بم به مشهد را در دستور کار قرار داده و در کمیته تصمیم‌گیری مطرح خواهم کرد.
او با اشاره به حضور سرکار خانم سام‌نژاد در شرکت بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی افزود: حضور خانم سام‌نژاد بازوی توانمندی برای پیگیری مشکلات استان کرمان و به‌خصوص شهرستان‌های شرقی استان کرمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 6
  • امروز: 124
  • دیروز: 158
  • هفته: 2,549
  • ماه: 7,333
  • سال: 24,725