قلب‌هایی که دیگر نمی‌ایستند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1092

 به بهانه جلوه‌های هفته وحدت در شرق استان کرمان

قلب‌هایی که دیگر نمی‌ایستند

هفته وحدت که در ریگان استان کرمان با اهدای دستگاه اکو قلب به تنها بیمارستان این شهرستان شروع شده بود با برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری همایش مشترک اهل سنت و تشیع ادامه یافت و مظاهر این زندگی همراه با مهر و یگانگی مردم این منطقه را اینچنین به تبلور نشاند.

شهرستان ریگان و دیگر مناطق شرق استان کرمان محل زندگی مردم از مذاهب تشیع و تسنن است که در کنار همدیگر به خوبی زندگی می‌کنند و از الگوهای وحدت آنان می‌توان به ازدواج اهل تشیع و تسنن اشاره کرد که با این وصلت نشان داده اند فارغ از نوع مذهب یا حتی قومیت چقدر دل‌هایشان به هم نزدیک است.

آغاز هفته با نیکوکاری تامین سلامت

اهدای این دستگاه اکو با سه میلیارد ریال کمک می‌کند قلب‌ها دیگر از تپش نایستند و مردم برای انجام امور پزشکی خود کیلومترها به شهرستان های دیگر از جمله بم، کرمان یا دیگر استان ها مراجعه نکنند.رئیس شبکه بهداشت ریگان در این زمینه توضیح می‌دهد که این دستگاه توسط گروه جهادی حسینی به بیمارستان شهرستان اهدا شده است.

فردین حشمتی همچنین تاکید کرد:با استقرار پزشک قلب در بیمارستان شهرستان مشکل بیماران قلبی ریگان مرتفع خواهد شد.

همایش بزرگ آیین برادری

شهرستان ریگان میزبان همایشی بود بزرگ و وحدت آفرین هم قد و اندازه آیین برادری؛در این همایش ویژه شرق استان کرمان در مسجد جامع شهر ریگان با حضور علمای شیعه و سنی الگوهای تحکیم وحدت در این منطقه برجسته و بیان شد.

مولوی دلشاد نارویی امام جمعه اهل سنت ریگان با تبریک هفته وحدت گفت:ما در شهرستان ریگان با صفا و صمیمیت در کنار یکدیگر زندگی می کنیم و وحدت شیعه و سنی در ریگان نماد وحدتی مثال زدنی است .

او عنوان کرد:همه ما امت واحده هستیم و برادرانه در کنار یکدیگر زندگی می‌کنیم.

نارویی افزود:دشمن همیشه درصدد است بین شیعه و سنی تفرقه بیندازد اما ما با برادری و دوستی نمی گذاریم خدشه ای به این وحدت و یکپارچگی ایجاد شود.

دامن زدن به اختلاف یعنی ایجاد داعش

امام جمعه ریگان نیز گفت:حفظ وحدت عاملی اثرگذار برای جلوگیری از نفوذ دشمنان است.

حجت الاسلام حبیب رضا‌زاده عنوان‌کرد: دامن زدن به اختلافات داعش را به وجود آورد.

همه یک ملتیم

ایوب کریم‌نیا از علمای دینی اهل سنت ریگان نیز گفت:هفته وحدت نماد اتحاد مسلمانان است وما از این فرصت استفاده می‌کنیم و آن را الگوی خود در برابر استکبار قرار می‌دهیم.

او افزود:ما مردم ایران با هر مذهب و قومیت یک ملت و هم عقیده هستیم. 

هاشم‌زهی از سران طوایف ریگان نیز در پایان گفت:برای این انقلاب خون‌هایی از برادران اهل تسنن و تشیع داده‌ایم پس ضرورت دارد برادری خود را دوچندان کنیم تا دشمنان مایوس شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 11
  • امروز: 114
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,349
  • ماه: 7,502
  • سال: 24,986