تمایل هندی‌ها برای سرمایه‌گذاری در زمینه زغالسنگ حرارتی در کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1556

تمایل هندی‌ها برای سرمایه‌گذاری در زمینه زغالسنگ حرارتی در کرمان
استاندار کرمان میزبان هیات سرمایه‌گذار خارجی از هند بود تا در حوزه فعالیت‌های معدنی اشتغال‌زا و سودآور برای استان، گفتگو کنند.
محمدمهدی فداکار در این دیدار به قابلیت‌های سرمایه‌گذاری استان در زمینه‌های مس، فولاد، کنسانتره، تیتانیوم و کرومیت اشاره کرد و گفت: کرمان در حوزه‌های مختلف بویژه معدن، جزو استان‌های شاخص و مستعد کشور است و ساختارهای مناسب سرمایه‌گذاری را دارد.
استاندار کرمان در مورد همکاری‌های مشترک در این زمینه با کشور هند ابراز علاقه‌مندی کرد و اظهار داشت: برای سرمایه‌گذاری در زمینه زغالسنگ حرارتی لازم است، مطالعات اولیه و دقیقی از ظرفیت‌ها و موجودی معدن داشته باشیم و سرمایه‌گذار نیز اطلاعاتی را در خصوص مصرف و فروش در بازار داخلی و خارجی جمع‌آوری کند و قانون سرمایه‌گذاری نیز برای توجیه بیشتر در اختیار سرمایه‌گذار قرار گیرد.
او افزود: آمادگی داریم که فرآیندهای اجرایی را در اختیار سرمایه‌گذار قرار دهیم و همچنین با ورود تجهیزات و افراد متخصص و استفاده از ظرفیت آنها در به‌روزرسانی عملکرد در این زمینه موافق هستیم و در جهت توسعه روابط سرمایه گذاری تلاش می‌کنیم.
بنا به این گزارش، هیات سرمایه‌گذار هندی نیز با ابراز خرسندی از حضور خود در استان کرمان، استان را دارای ظرفیت‌های بالا در زمینه‌های مختلف توصیف و آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در زمینه زغالسنگ حرارتی اعلام کردند.
در این نشست در خصوص نحوه تسهیلات و فرآیند سرمایه‌گذاری در حوزه معادن زغال‌سنگ حرارتی گفتگو و مقرر شد راهکارها و پیشنهادات از سوی دفتر سرمایه‌گذاری و امور مالیاتی استان برای انجام همکاری‌های مشترک مشخص به سرمایه‌گذاران ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 7
  • امروز: 146
  • دیروز: 194
  • هفته: 1,449
  • ماه: 7,902
  • سال: 26,321