ضرورت ترویج دیپلماسی گفتگوی گردشگری در جامعه

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1560

ضرورت ترویج دیپلماسی گفتگوی گردشگری در جامعه
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی کرمان گفت: گردشگری با زندگی ما عجین است و یک پازل همه‌جانبه است؛ لذا باید دیپلماسی گفتگوی گردشگری را ترویج دهیم.
سعید شاهرخی در همایش فعالان گردشگری استان کرمان گفت: خوشبختانه کرمان در حوزه آموزش رحمت و الگوی رفتار، دارایی‌های ارزشمندی دارد که یکی از این الگوهای رفتاری سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی است.
او بیان کرد: حوزه‌های فرابخشی میراث‌فرهنگی و گردشگری نیاز به بازنگری و بازاندیشی و اولویت‌بندی دارد؛ لذا با نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی این مهم محقق خواهد شد.
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان بیان کرد: کرمان ظرفیت‌های گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی فوق‌العاده‌ای دارد و باید از ظرفیت‌های بومی برای رونق گردشگری استفاده شود.
او با بیان این مطلب که استان کرمان در حوزه بوم‌گردی از نظر کمی رتبه اول کشور را دارد، تصریح کرد: معتقدم که کرمان از نظر نیروی انسانی نیز بسیار غنی است.
شاهرخی با تبیین غنای صنایع‌دستی استان کرمان در ادامه عنوان کرد: امنیت، بنیاد صنعت گردشگری است و گردشگری با زندگی ما عجین و یک پازل همه‌جانبه برای همه است و شعارم ” همه چیز برای همه” است؛ لذا باید دیپلماسی گفتگوی گردشگری را در جامعه ترویج دهیم.
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان نقد سازنده و مطالبه‌گری مؤثر را از صاحب‌نظران خواستار شد و گفت: کارگاه‌های آموزشی اولویت نخست این اداره کل است. همچنین ضمن تعامل سازنده با ارگان‌های مربوط به حوزه گردشگری، صنایع‌دستی و میراث‌فرهنگی حتماً جلسات پرسش‌وپاسخ در خصوص کوتاهی‌هایی که صورت‌گرفته را خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 17
  • امروز: 14
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,924
  • ماه: 7,562
  • سال: 25,126