طی ۶ماهه اول سال جاری؛ ۱۰۲ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمان ثبت شده است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1570

طی ۶ماهه اول سال جاری؛ ۱۰۲ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمان ثبت شده است
معاون فنی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان از ثبت بیش از ۱۰۲میلیون تردد توسط سامانه‌های ترددشمار آنلاین منصوب در راه‌های شریانی شمال استان خبر داد.
علی عبدالهی با اشاره به نتایج برگرفته از سامانه‌های هوشمند تردد شماری مرکز مدیریت راه‌های استان در شش‌ماهه ابتدای سال جاری گفت: در این بازه زمانی بیش از ۱۰۲میلیون تردد در جاده‌های استان کرمان توسط سامانه‌های ترددشمار برخط ثبت شده است که از این تعداد حدود ۱۸میلیون و ۹۰۰هزار تردد در شهریورماه سال جاری بوده است.
عبدالهی افزود: در نیمه اول سال جاری ۱۰۲میلیون تردد وسایل نقلیه در ۱۱۰محور شریانی مجهز به ترددشمار آنلاین ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳درصد رشد به همراه داشته است.
معاون فنی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان تصریح کرد: از این تعداد تردد در نیمه نخست سال بیش از ۸۰میلیون تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۱درصدی را نشان می‌دهد.
در ادامه جواد دهقانی سرپرست مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای شریانی استان بیش از ۲۱میلیون به ثبت رسیده است.
دهقانی با بیان اینکه تردد اتوبوس در محورهای استان افزایش ۲۱درصدی را تجربه کرده اضافه کرد: در این مدت تردد اتوبوس نیز توسط دوربین‌ها ثبت شده است.
سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان ادامه داد: ورودی کلیه وسایل نقلیه اعم از سبک‌وسنگین ۸میلیون و ۳۰۰هزار تردد و خروجی‌های ثبت شده در نیمه نخست سال نیز ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد بوده که نسبت به مدت مشابه ۲۷درصد افزا۷۰۰یش داشته است.
او محور کرمان – ماهان (هفت باغ علوی) را با بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰هزار تردد، پرترددترین محور استان برشمرد و بیان کرد: میانگین سرعت ثبت شده توسط دوربین‌ها در استان ۸۱کیلومتر بر ساعت است که نسبت به متوسط کشوری ۵کیلومتر بالاتر است.
دهقانی پرترددترین ساعات روز را بین ساعات ۱۶الی ۱۸عنوان کرد و افزود: تلفن گویا و اپلیکیشن ۱۴۱به‌منظور اطلاع‌رسانی از وضعیت جاده‌های استان و کشور شبانه‌روز در دسترس هم استانی‌های عزیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 79
  • امروز: 34
  • دیروز: 157
  • هفته: 1,435
  • ماه: 7,845
  • سال: 25,878