وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد. استخدام ۴۲ هزار معلم جدید در سال جاری

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1576

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد. استخدام ۴۲ هزار معلم جدید در سال جاری
صحرایی، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون تعداد دانش‌آموزان مناطق سه و دو کشور در دانشگاه‌های درجه یک کشور به طرز چشم‌گیری افزایش پیدا کرده است، گفت: غول کنکور را در چراغ می‌کنیم.
به گزارش بازار، رضا مراد صحرایی در مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا که ششم آبان در ایوان ری برگزار شد، اظهار کرد: غول کنکور را در چراغ می کنیم؛ تعداد دانش آموزان مناطق محروم که به دانشگاه‌های درجه یک کشور آمدند در گذشته به صفر رسیده بود اما اکنون تعداد دانش آموزان مناطق سه و دو، به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است.
وی ادامه داد: امتحانات نهایی امسال با سال‌های گذشته مقایسه شده است؛ ما به دنبال امتحان سخت و دشوار نیستیم.
صحرایی با اشاره به وجود دو دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: هر فردی به دو دانشگاه شهید رجایی و باهنر بیاید، استخدام رسمی دولت می شود، از ابتدا حقوق پایه می گیرد، افراد از همان ابتدا سابقه کار دارند، و پسران نیز از سربازی معاف می‌شوند.
وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به استخدامی‌های آموزش و پرورش، توضیح داد: تعداد معلمانی که امسال در ۶ ماه در کشور استخدام شدند در تاریخ ایران بی‌سابقه است؛ امسال بیش از ۴۲ هزار معلم جدید را استخدام کردیم.
وی در بخش دیگر سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از شکوفایی استعدادهای دانش آموزان، یاد و خاطره ۳۶ هزار دانش آموز و بیش از ۵ هزار معلم شهید را گرامی داشت و گفت: آینده هر کشور را آموزش و پرورش آن کشور می‌سازد لذا برای هر کشوری هیچ نهادی در هیچ سطحی مهمتر از آموزش و پرورش نیست.صحرایی افزود: جلسه‌ای که دانش‌آموز در آن حضور دارد، جلسه ساختن کشور است؛ آینده کشور از آینده تک‌تک شما آغاز می‌شود؛ برای دیدن آینده هر کشور باید به مدارس رفت چرا که مکان ساخت آینده کشور، مدرسه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 17
  • امروز: 32
  • دیروز: 177
  • هفته: 1,611
  • ماه: 7,865
  • سال: 25,719