مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان خبر داد. رفع ۸۰ نقطه حادثه‌خیز استان کرمان طی یک سال گذشته

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1627

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان خبر داد. رفع ۸۰ نقطه حادثه‌خیز استان کرمان طی یک سال گذشته
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت: از زمان آغاز پروژه تقاطع دهبکری ۲۲ سال زمان می‌گذرد که نقطه حادثه‌خیزی است و ان‌شاءالله تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
احسان عراقی‌زاده در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به هفته حمل‌ونقل (ابتدای دی‌ماه) و آغاز طرح زمستانه راهداری اظهار کرد: نزدیک به ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار راهداری استان کرمان است که طی یک سال گذشته ۴۵۰ کیلومتر روکش آسفالت، ۸۰۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی و احداث ۲۶۰ دهانه احداث پل احداث شده است.
او با اشاره به تأکید وزارت راه و شهرسازی بر رفع ۳۵ نقطه حادثه‌خیز بیان کرد: طی یک سال گذشته رفع ۸۰ نقطه حادثه‌خیز در شمال و جنوب استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد تومان به‌صورت امانی انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به تعمیر ۱۶۰ پل کوچک و بزرگ در سطح استان از سال گذشته تاکنون اظهار کرد: ۲۰۰ کیلومتر اجرای شیار لرزاننده حاشیه جاده‌ها، نصب نرده حفاظ پل، خط‌کشی جاده‌ها و… از دیگر اقدامات راهداری در یک سال اخیر است.
او در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: استان کرمان رتبه دوم حمل‌ونقل کالا و رتبه سوم حمل مسافر در کشور را دارد و سالیانه بیش از ۲۶۰ کیلومتر اجرای راه‌های روستایی را داریم.
عراقی‌زاده با اشاره به فعال‌بودن قریب به ۲۰۵ سامانه دوربین هوشمند در جاده‌های استان کرمان بیان کرد: ۲۳ هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستائی در استان کرمان داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 17
  • امروز: 14
  • دیروز: 240
  • هفته: 1,924
  • ماه: 7,562
  • سال: 25,126