معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان: کالای تولیدی را مستقیم به دست مردم می‌رسانیم

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1635

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان: کالای تولیدی را مستقیم به دست مردم می‌رسانیم
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به بخشی از اقدامات برای رفع مشکلات اقتصادی مردم و کاهش تورم گفت: در این زمینه ضمن برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم، کالاهای تولیدی را به‌صورت مستقیم به دست مردم و مصرف‌کننده می‌رسانیم.
امیر حسن‌زاده افزود: برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم باهدف تحقق شعار سال و کاهش تورم در دستور کار قرار گرفته است.
او اظهار داشت: نمایشگاه عرضه محصولات خانگی و فرش ماشینی نیز با همکاری مناسب اتاق اصناف و اتحادیه لوازم‌خانگی در حال برگزاری است و این نمایشگاه در غرفه‌های متنوع کالاهای موردنیاز زندگی مردم ازجمله یخچال، لوازم‌خانگی و فرش را با تخفیفات ویژه‌ای به نمایش گذاشته است.
معاون استاندار کرمان ادامه داد: نمایشگاه قابل‌دفاع و خوبی در محل نمایشگاه‌های دایمی جنوب شرق در حال برگزاری است که امیدوارم مردم از این فرصت پیش‌آمده استفاده و از آن دیدن کنند.
نمایشگاه عرضه مستقیم در کرمان برگزار می‌شود
او بیان کرد: همچنین در این راستا برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم در شهر کرمان تصمیم‌گیری شده که این نمایشگاه در پایان بهمن‌ماه جاری برگزار خواهد شد تا در آینده بتوانیم با ارتقای تولید، مایحتاج مردم را خودمان تأمین کنیم.
او با قدردانی از مردم، فروشندگان و مسئولان نمایشگاه برای همکاری قدردانی کرد و گفت: فضای نمایشگاه خوبی در نظر گرفته شده است.
جزئیات نمایشگاه‌های کرمان
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های جنوب شرق کشور نیز در این زمینه گفت: عرضه لوازم‌خانگی و فرش ماشینی در کنار کالاهای ایرانی، فرش ماشینی، کالای خواب، مصنوعات چوبی، مبل، کالای آشپزخانه و لوستر در این نمایشگاه عرضه می‌شود.
رضا صاحب‌قدم لطفی افزود: در حوزه فرش ماشینی برندهای مطرح کرمان در نمایشگاهی که با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه صنفی زیر مجموعه آن برگزار شده شرکت کردند گفت: این نمایشگاه در سه هزار و ۲۰۰ مترمربع وسعت از روز چهارشنبه آغاز شده و تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد و ساعت بازدید نیز از ۱۵ تا ۲۱ شب در نظر گرفته شده است.
او در پایان عنوان کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی با تصویب تنظیم بازار تا یک ماه آینده برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 11
  • امروز: 114
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,349
  • ماه: 7,502
  • سال: 24,986