آماده‌باش آتش‌نشانی کرمان در چهارشنبه‌سوری

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1665

آماده‌باش آتش‌نشانی کرمان در چهارشنبه‌سوری
مدیرعامل آتش‌نشانی کرمان با بیان اینکه چهارشنبه پایانی سال توأم با خطرات احتمالی است، گفت: همه همکاران ما در آماده‌باش کامل در کنار مردم هستند.
ابراهیم بابایی، با بیان اینکه در آستانه چهارشنبه پایانی سال قرار داریم، اظهار داشت: چهارشنبه‌سوری از جشن‌های باستانی ما ایرانیان است که در زمان گذشته باهدف شادی و افزایش نشاط برگزار می‌شد و متأسفانه در سال‌های گذشته این مسیر به انحراف رفته است.
او گفت: خانواده‌ها و بزرگترها توجه داشته باشند که شادی چهارشنبه پایان سال به فرزندان ما، جوانان و نوجوانان و حتی دیگران آسیب نزند و اتفاق نیفتد که تا سال‌ها اثرات روانی آن به‌جا بماند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با بیان اینکه تجربه سالیان گذشته به ما نشان داده که چهارشنبه پایانی سال توأم با خطرات احتمالی است، گفت: در این راستا طرح‌ها و برنامه‌های کارآمد با محوریت فرهنگ‌سازی، آموزش و اطلاع‌رسانی با مشارکت آموزش‌وپرورش و اورژانس کرمان از سه هفته پیش در دستور کار قرار گرفت و تأثیرگذاری زیادی هم داشت.
بابایی با اشاره به اینکه همکاران ما در جای‌جای شهر و در خیابان‌های مختلف در بین مردم حضور پیدا کرد و تلاش می‌کنند تا از نزدیک و چهره‌به‌چهره هشدارهای لازم را به شهروندان بدهند، افزود: واقعیت این است که خود مردم باید به این نتیجه برسند و تصمیم بگیرند که روزهای پایانی سال را به‌صورت ایمن برگزار کنند.
وی با بیان اینکه شعار امسال ما «چهارشنبه‌سوری ایمن در کنار خانواده» است، ادامه داد: توصیه ما این است که اگر قرار است کسی مراسمی هم داشته باشد حتماً به ایمنی آن توجه کرده و کاری نکند که با بی‌تدبیری و رفتارهای غیرمعقول، اتفاق ناگواری را رقم بزند و بعداً پشیمان شود و این شب را به شبی سیاه و دردآور برای خود و سایرین مبدل کند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با اشاره به اینکه در این روزها همه همکاران ما در آماده‌باش کامل، در کنار مردم و خدمتگزار مردم هستند، گفت: امیدواریم که مردم هم کمک کنند تا اتفاق خاصی در این روزها نیفتد و چهارشنبه‌سوری ایمنی را در پایان سال داشته باشیم.
وی بیان کرد: به همشهریان عزیز توصیه می‌شود در صورت بروز حادثه، خونسردی خود را حفظ کرده و پس از دورکردن کودکان و افراد سالمند از محل با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 18
  • امروز: 142
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,377
  • ماه: 7,530
  • سال: 25,014