امکانات استان کرمان برای برگزاری انتخابات بسیج شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1717

امکانات استان کرمان برای برگزاری انتخابات بسیج شود
استاندار کرمان، گفت: تمام دستگاه‌های استان کرمان موظف به همکاری و در اختیار گذاشتن امکانات خود برای برگزاری انتخابات هستند و امکانات استان باید بسیج شود.
محمدمهدی فداکار در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان در سالن شهید مرتضوی، با بیان اینکه تاکنون ۲۲۷ هزار تن گندم از کشاورزان در سطح استان کرمان خریداری شده، اظهار داشت: بیش از ۷۲ درصد پول کشاورزان استان نیز پرداخت شده است.
او با اشاره به اینکه در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری قرار داریم، گفت: تمام دستگاه‌های استان کرمان موظف به همکاری و در اختیار گذاشتن امکانات خود برای برگزاری انتخابات در استان هستند و امکانات استان برای برگزاری انتخابات بسیج شود.
در این جلسه محمدرضا وحیدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان ۱۰ اثر تاریخی ثبت یونسکو دارد یکی از این آثار بیابان لوت است، افزود: اطلس گردشگری بیابان لوت باید تهیه شود و این موضوع ضرورت دارد.
او با بیان اینکه ۴۳۳ میلیارد تومان اسناد خزانه در استان داشتیم که ۱۰۲ میلیارد تومان آن جذب شده است، گفت: تا پایان شهریورماه فرصت جذب اسناد خزانه است و اگر دستگاهی در جذب اسناد مشکل دارد این اسناد به دستگاهی که قابلیت جذب دارد، داده می‌شود.
علی بیگ‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: اولویت اول استان کرمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری است.
او با بیان اینکه مدیران استان امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند و از الان برنامه‌ریزی برای حضور و لغو مرخصی در آن ایام داشته باشند، گفت: همه مدیران به‌عنوان معین انتخاباتی شهرستان‌ها انتخاب و معرفی می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 5
  • امروز: 4
  • دیروز: 182
  • هفته: 1,174
  • ماه: 4,344
  • سال: 35,551