امام جمعه رودبار جنوب تاکید کرد: ضرورت احیای ستاد راهبردی جنوب کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1232

امام جمعه رودبار جنوب تاکید کرد: ضرورت احیای ستاد راهبردی جنوب کرمان

حجت الاسلام افشارمنش امام جمعه رودبارجنوب با اشاره به اولین سفر استاندار جدید به شهرستان رودبار جنوب، گفت: درخواست ما استاندار جدید این است که حل مشکل اسناد زمین‌های مردم، احیای ستاد راهبردی جنوب کرمان، تقویت سیل‌بندها و… را دستور کار خود قرار دهد. حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش افزود: دانش نظامی همراه با ایمان و شجاعت دو عامل اصلی در فتح خرمشهر و موفقیت عملیات بزرگ بیت المقدس بود. به گزارش خبرگزاری شبستان حجت الاسلام «اکبر افشارمنش»، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، یکی از موارد اسراف را اسراف بر نفس دانست و گفت: کسی که حدود الهی را رعایت نکند و از هوای نفس خود پیروی کند و از رحمت پروردگار ناامید شود، در نفس خود اسراف کرده است. امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: از ریشه های اسراف می توان به جهل و نادانی، رفاه زدگی، احساس حقارت و کمبود شخصیت و ضعف ایمان اشاره کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح عادلانه سازی نظام پرداخت یارانه، ابراز کرد: پس از آغاز عادلانه سازی یارانه ها، میزان قاچاق مواد غذایی همچون آرد کاهش چشم‌گیری داشته است.

حجت‌الاسلام افشارمنش اظهار کرد: دشمن قرار بود در جنگ تحمیلی ظرف مدت یک هفته تهران را فتح کند اما پس از شکست این نقشه، به تجزیه ایران و جدا کردن خوزستان روی آوردند که با مقاومت مردم ایران نقشه‌های آنها نقش بر آب شد.

وی تصریح کرد: امروز دشمن با جنگ تحریف حقایق و واقعیت‌ها به دنبال تسخیر ذهن‌ها و قلب ها است که باید با جهاد تبیین بار دیگر دشمن را ناکام کنیم. حجت الاسلام افشارمنش تاکید کرد: یکی از عوامل مهم قدرت کشور، جمعیت جوان است متاسفانه نرخ باروری در جمهوری اسلامی ۷۰ درصد کاهش داشته است.

امام جمعه رودبارجنوب عوارض کم شدن جمعیت کشور را بسیار زیاد دانست و افزود: تحمیل هزینه نگهداری سالمندان و وارد کردن نیروی کار از سایر کشورها از جمله این عوارض است.

وی عنوان کرد: روحانیت نسبت به جمعیت خود، بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و در تمامی صحنه‌ها از سیل و زلزله گرفته تا مسائل مختلف همواره در کنار مردم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 55
  • دیروز: 92
  • هفته: 1,290
  • ماه: 4,800
  • سال: 17,539