جاده‌های جنوب استان کرمان نیاز جدی به بهسازی و ایمن‌سازی دارند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1724

جاده‌های جنوب استان کرمان نیاز جدی به بهسازی و ایمن‌سازی دارند
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس دوازدهم، با اشاره به جاده جیرفت به سمت بخش اسماعیلی و بلوک که در این منطقه به جاده مرگ معروف است بر ضرورت بهسازی و ایمن‌سازی جاده‌های جنوب استان کرمان تاکید کرد.
بهنام سعیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به وضعیت نامطلوب راه‌های جنوب استان کرمان، گفت: جاده‌های جنوب استان کرمان بخصوص جیرفت و عنبرآباد نیاز به بهسازی و ایمن‌سازی دارند کما اینکه ۶۰ کیلومتر از مسیر جیرفت به سمت دارزین نزدیک به ۱۸ سال است که کلنگ‌زنی شده اما هنوز تکمیل نشده است و متاسفانه تعدادی زیادی از افراد به دلیل بروز حوادث ترافیکی در این مسیر جان خود را از دست دادند.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جاده جیرفت به سمت بخش اسماعیلی و بلوک از دیگر مسیرهایی است که متاسفانه هر هفته در آن شاهد بروز تصادفات مرگبار هستیم تا جایی که به جاده مرگ معروف شده است کمااینکه اخیرا امام جمعه این منطقه نیز طی یک حادثه ترافیکی جان خود را از دست داد و برغم پیگیری‌های مستمر اما تاکنون هیچ اقدام موثری در جهت رفع این نقطه حادثه‌خیز و تعریض‌سازی آن صورت نگرفته است.
وی یادآور شد: جاده جیرفت به ساردوئیه و کرمان از دیگر مسیرهایی است که چنانچه دوبانده‌سازی شود قطعا بار ترافیکی این منطقه کاهش پیدا خواهد کرد اما تاکنون هیچ اقدام موثری در این زمینه نیز انجام نشده است.
این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: مسیر عنبرآباد به منطقه گردشگری امجز نیز ۱۵سال قبل کلنگ‌زنی شد اما هنوز تکمیل نشده است و این در حالی است که عشایر، کشاورزان و گردشگران بسیاری از این مسیر که تنها منطقه گردشگری شهرستان‌های عنبرآباد، رودبار، قلعه گنج، منوجان و فاریاب است، تردد می‌کنند، هر روز با مشکلات متعددی مواجه می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 12
  • امروز: 172
  • دیروز: 198
  • هفته: 1,332
  • ماه: 4,433
  • سال: 35,537