زنگ مهر نواخته شد؛ آغاز سال تحصیلی 750 هزار دانش‌آموز کرمانی

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1780

زنگ مهر نواخته شد؛ آغاز سال تحصیلی 750 هزار دانش‌آموز کرمانی
زنگ بازگشایی مدارس «زنگ مهر و مقاومت» صبح اول مهرماه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس سراسر استان کرمان نواخته شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم آغاز سال تحصیلی ‌که در دبیرستان متوسطه دوره اول شاهد کرمان برگزار شد، با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: «امروز 750 هزار دانش‌آموز در بیش از 6 هزار مدرسه در سطح استان کرمان به مدرسه می‌روند».
رضا رضایی از آغاز سال تحصیلی در 69 مدرسه جدید در استان خبر داد و افزود: «سعی ما بر این بوده که روز اول مهر هیچ مدرسه و کلاسی بدون معلم نباشد».
به گزارش تسنیم کرمان، اوبا بیان اینکه امروز از کتاب «راز صبح» رونمایی می‌شود، اظهار کرد: «در این کتاب، بزرگی و عظمت شهید ایرانمنش تنها مدیرکل آموزش و پرورش شهید استان کرمان مکتوب شده است».
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: «تلاش‌های زیادی برای بازگشایی مدارس و پروژه مهر در استان کرمان انجام شده است».
او با اشاره به اینکه از مجمع خیرین مدرسه‌ساز و نوسازی مدارس استان کرمان نیز قدردانی می‌کنم که 69 مدرسه جدید در اول مهر از دانش‌آموزان استقبال کردند، افزود: «از همراهی و همکاری اولیای دانش‌آموزان هم قدردانی می‌کنم که همراهی خوبی داشتند».
رضایی یادآورشد: «اگر بخواهیم ایران قوی داشته باشیم باید روی آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کنیم، دانش‌آموزان در آینده‌ای نه چندان دور باید امور کشور را مدیریت کنند».
او با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، افزود: «در حادثۀ تروریستی 13 دی سال 1402 در کرمان 27 شهید دانش‌آموز و دو معلم شهید داشتیم که یادشان را گرامی می‌داریم».
در این مراسم پیام علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید قرائت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 9
  • دیروز: 91
  • هفته: 833
  • ماه: 6,300
  • سال: 53,853