۶ روستای منوجان در محاصره آب هستند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1146

۶ روستای منوجان در محاصره آب هستند

فرماندار منوجان در جنوب استان کرمان از محاصره ۶ روستای این شهرستان در سیلاب خبر داد و گفت: به محض فروکش کردن آب عملیات راهداری آغاز می‌شود.

محمد محمودی این روستاها را شامل جهادآباد،آبدمیل،بن هور،تجدانو،چاهشاهی و گذار تخت برشمرد و از امداد رسانی با وجود محاصره سیلاب به این روستاها خبر داد.

او با بیان اینکه سیلاب روز گذشته سبب مسدودی راه ارتباطی ۳۰ روستای شهرستان منوجان شد، گفت:با تلاش بی وقفه مسیر ارتباطی ۱۵ روستا باز شده و عملیات بازگشایی مابقی پس از فروکش کردن سیلاب انجام می شود.

فرماندار منوجان از آماده باش ستاد بحران این شهرستان  خبر داد و گفت: نیروی ستاد بحران همه در حال خدمت رسانی به مناطق سیل زده هستند.

او تعداد روستاهای شهرستان منوجان را ۶۰ روستا برشمرد و از آب بردگی و سیلاب در تمامی مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.

محمودی افزود: کارشناسان در حال برآورد میزان خسارت هستند لذا این آمار متعاقبا اعلام می سود.

او با بیان اینکه از ابتدای بروز سیلاب آب ۳۰ روستای شهرستان منوجان قطع شده بود اظهار داشت: با تلاش های مستمر آب ۱۹ روستا وصل شده و مابقی هم در حال انجام است.

محمودی با بیان اینکه سیلاب برق ۷۰ نقطه از شهرستان منوجان را قطع کرده بود از وصل شدن برق ۵۰ نقطه خبر داد و گفت: نیروهای اداره برق در حال رفع مشکل مناطق قطع شده برق هستند.

او همچنین از وارد شدن خسارت سنگین به بخش کشاورزی شهرستان منوجان خبر داد و افزود: کارشناسان جهاد کشاورزی در حال برآورد خسارت هستند که متعاقبا اعلام می شود.

فرماندار منوجان در ادامه از تلف شدن ۱۰۰ راس دام سبک و سنگین دامداران شهرستان منوجان خبر داد ‌و گفت: به صورت ویژه پیگیر مسایل و مشکلات مردم مناطق سیل زده و خسارت دیده هستیم.  

محمودی به وضعیت منازل مسکونی نیز اشاره کرد و گفت: منزل مسکونی تخریبی گزارش نشده اما تعداد زیادی از منازل نیاز به تعمیر و نوسازی دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 9
  • امروز: 44
  • دیروز: 149
  • هفته: 1,713
  • ماه: 7,627
  • سال: 25,305