در پی نشت‌یابی شبکه آبرسانی و انشعابات صورت گرفت. جلوگیری از هدررفت بیش از ۱۵ لیتر آب بر ثانیه در شهر کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1517

 در پی نشت‌یابی شبکه آبرسانی و انشعابات صورت گرفت. جلوگیری از هدررفت بیش از ۱۵ لیتر آب بر ثانیه در شهر کرمان

 مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمان گفت: با انجام عملیات نشت‌یابی شبکه و انشعابات از هدررفت ۱۵.۶۱ لیتر آب بر ثانیه در شهر کرمان جلوگیری شد.

علیرضا عبدیان در تشریح این خبر اظهارکرد: طی سه ماه نخست سال جاری ۷۹ مورد نشت‌یابی شبکه و انشعاب در شهر کرمان انجام شده که شامل ۵۲ مورد نشت‌یابی انشعاب و ۲۷ مورد نشت‌یابی شبکه بوده و منجر به رفع نشت شد.

 او افزود: پرسنل امور آبفای شهرستان کرمان با اقدامات نشت‌یابی در مدت‌زمان مذکور توانستند از هدررفت ۱۵.۶۱ لیتر آب بر ثانیه جلوگیری کنند.

 عبدیان اظهارکرد: کار نشت‌یابی انشعابات و شبکه آبرسانی که از سال ۹۵ در راستای کاهش آب بدون درآمد و جلوگیری از هدررفت آب، آغاز شده و همچنان توسط امور آبفای شهرستان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمان در ادامه گفت: تعویض کنتورهای خراب به‌منظور فراهم‌کردن شرایط لازم جهت کنترل مصرف و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مشترکین و شهروندان و همچنین جلوگیری از هدررفت آب و کاهش اثرات منفی آن بر تأسیسات آبرسانی، یکی از اقداماتی است که توسط شرکت‌های آب و فاضلاب انجام می‌شود.

او افزود: در همین راستا طی سه‌ماهه نخست سال جاری، ۱۵۹۱ دستگاه کنتور خراب در شهرستان کرمان تعویض شد که از این تعداد، ۱۱۸۶ دستگاه مربوط به شهر کرمان و مابقی مربوط به توابع این شهر است.

عبدیان یادآورشد: به صفر رساندن کنتورهای خراب یکی از اولویت‌های اصلی این شرکت است؛ اما چون در هر دوره از قرائت کنتورها بر تعداد کنتورهای خراب افزوده می‌شود، بنابراین تعویض کنتور کاری مستمر و دائمی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 1
  • امروز: 30
  • دیروز: 149
  • هفته: 1,699
  • ماه: 7,613
  • سال: 25,291