امام جمعه کرمان: جهان اسلام تحت تاثیر شخصیت سپهبد شهید سلیمانی است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1396

امام جمعه کرمان: جهان اسلام تحت تاثیر شخصیت سپهبد شهید سلیمانی است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی لقب سردار دل‌ها را به خود اختصاص داد و در سومین سالگرد شهادت ایشان سند افتخار او را می‌بینیم گفت: نه تنها کرمان بلکه ایران و جهان اسلام، تحت تاثیر این شهید بزرگوار است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی همزمان با سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گردهمایی “رهروان خدمت و مقاومت” با حضور کاروان خدام آستان قدس رضوی و خادمیاران استان کرمان در مصلی امام علی (ع) افزود: مردم شب گذشته در سالگرد شهادت سردار سلیمانی با وجود سرمای هوا خود را به گلزار شهدا رساندند تا در لحظه شهادت ایشان در گلزار شهدا باشند.

سردار سلیمانی مصداق اشداء علی الکفار و رحماء بینهم

رییس دانشگاه آزاد اسلامی نیز با اشاره به اینکه سردارسلیمانی مصداق”اشداء علی الکفار و رحماء بینهم” بود،افزود: ایشان فرمانده نظامی مقتدری بود و زمانی در کردستان اعلام شد، سردار سلیمانی آمده، داعش عقب‌نشینی کرد و در قامت خادم امام رضا(ع)به مردم خدمت می‌کرد.

محمدمهدی طهرانچی تاکیدکرد: پویش مقاومت ماحصل خادمی کردن و رکعات و سجده‌های مکرر حاج قاسم سلیمانی بود.

او اظهار داشت: سپهبد شهید سلیمانی به مرحله ای رسید که رییس جمهور آمریکا گفت، این زمین یا جای من است یا جای حاج قاسم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه‌داد: پس از انفجار برج‌های دوقلو و با بهانه مبارزه با تروریسم جنگ‌هایی را آغاز کردند و با ایجا طالبان، داعش و … در این مسیر تلاش کردند که آقایی خودشان را از آن بازیابند اما حضرت آقا و سربازش این نقشه آن‌ها را بر هم ریختند.

او تاکیدکرد: مکتب حاج قاسم مقابل مکتب ضلالت غرب ایستاد و تمدن نوین اسلامی شکل گرفت و اینجا رییس جمهور آمریکا گفت، یا جای من در این منطقه است یا جای او (حاج قاسم) لذا دعوا، دعوای تمدن بود.

طهرانچی با بیان اینکه آن‌ها می‌گویند ما نمی‌خواهیم کسی که می‌خواهد مطهر باشد در دنیا بماند و برای همین عکس حاج قاسم در اینستا بالا نیامد؛ تاکید‌کرد: قدر فرزند کرمان را بدانید که با اقتدا به ولایت،غوغایی به پا کرد و نگاه او به جمهوری اسلامی،حرم بود زیرا ستونی دارد به نام ولایت پس هر قدر حاج قاسم را دوست دارید در اطاعت و اجابت از رهبر معظم انقلاب اسلامی باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 1
  • امروز: 50
  • دیروز: 182
  • هفته: 1,220
  • ماه: 4,390
  • سال: 35,597