مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان خبرداد: افزایش ۳ برابری آسفالت جاده‌ها نسبت به میانگین چهار سال گذشته

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1507

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان خبرداد: افزایش ۳ برابری آسفالت جاده‌ها نسبت به میانگین چهار سال گذشته

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته قرارداد منعقد کردیم که اقدامی کم‌نظیر است و در مقایسه با میانگین چهار سال گذشته این مقدار چهار برابر شده است.

مجتبی محمودی افزود: میانگین ایجاد راه روستایی در چهار سال، ۴۰ کیلومتر بوده است؛ اما تنها در سال گذشته ۱۳۲ کیلومتر جاده آسفالت کردیم.

او یادآور شد: امسال علاوه بر اعتبارات ملی توانستیم اعتبارات مناطق محروم را هم احیا کنیم و به طرح‌های در حال انجام اختصاص دهیم.

محمودی تأکیدکرد: تصمیم گرفتیم طرح‌های کوچک‌تر را حذف کنیم و تمرکز را بر روی طرح‌های مهمی گذاشتیم که با پیشرفت و اتمام آن پروژه اقتصاد منطقه تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد.

او ادامه‌داد: یکی از این طرح‌ها ارتباط بین کهنوج و منوجان با عنوان دهکهان به بجگان است که پنج‌ماه گذشته ۲ کیلومتر آن را آسفالت کردیم و از چهار کیلومتر مانده نیز ۲ کیلومتر آن آماده است و ۲ کیلومتر دیگر با ایجاد ۲ پل به انجام می‌رسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :