نماینده جیرفت و عنبرآباد: مشکلات معادن راکد جنوب کرمان رفع می‌شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1719

نماینده جیرفت و عنبرآباد: مشکلات معادن راکد جنوب کرمان رفع می‌شود
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات معادن راکد جنوب کرمان با توافقات انجام شده و قول مساعد وزیر صنعت، معدن و تجارت به‌زودی رفع می‌شود که در این راستا وزیر صمت نیز به این منطقه سفر می‌کند.
بهنام سعیدی افزود: با فعال‌سازی معادن راکد جنوب کرمان در منطقه ظرفیت مناسبی برای اشتغال جوانان و تحول‌آفرینی فراهم خواهد شد.
او با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: در این دیدار موضوعات و مباحث اقتصادی حوزه انتخابیه از جمله مشکلات مربوط به بخش کشاورزی، صنعت و معدن و حوزه‌های مختلف در حوزه مأموریت‌های وزارت صمت مورد بررسی قرار گرفت.
سعیدی ادامه داد: در این نشست محورهای مورد توافق با وزیر صنعت، معدن و تجارت از جمله فعال‌سازی معادن شرکت ملی مس شامل معدن مس کرور و معدن دلفارد، تأمین برق طرح‌های صنایع معدنی جیرفت و عنبرآباد، احداث خط انتقال برق معدن ساردوئیه و تأمین اعتبار برای تکمیل ساختمان سازمان صمت جنوب کرمان بود که با دستور ویژه وزیر صمت نسبت به تسریع در رفع مشکلات این حوزه اقدام می‌شود.
نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس دوازدهم تأکید کرد: اولویت اشتغال در معادن جیرفت و عنبرآباد، جوانان بومی منطقه است و فعال‌کردن معادن موجب اشتغال‌زایی می‌شود.
او یادآور شد: در این نشست مقرر شد، وزیر صمت به‌زودی هم‌زمان با افتتاح پروژه‌های صنعتی و معدنی جنوب کرمان مشکلات حوزه مأموریت این وزارتخانه را در این منطقه از نزدیک بررسی کند و در حوزه‌های مختلف اقدامات لازم انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 2
  • امروز: 160
  • دیروز: 198
  • هفته: 1,320
  • ماه: 4,421
  • سال: 35,525