انجام ۷۶۰۰ بازرسی از واحدهای صنفی استان کرمان

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1729

انجام ۷۶۰۰ بازرسی از واحدهای صنفی استان کرمان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از بازرسی هفت هزار و ۶۲۳ واحد صنفی در گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های متولی امر نظارت بر بازار خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، ارسلان میری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» از ابتدای سال 1402 تاکنون 859 اکیپ گشت مشترک نظارت بر بازار با محوریت تعزیرات حکومتی تشکیل شده است.
او با بیان اینکه در این گشت‌های مشترک نظارت بر بازار با محوریت تعزیرات حکومتی ۲ هزار و ۵۸۲ واحد صنفی متخلف شناخته شدند، ادامه داد: متخلفان به 151 میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان همچنین با اشاره به رویکرد تعزیرات حکومتی مبنی بر تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های تخلفات اقتصادی از مختومه شدن ۲۸ هزار و ۲۶۸ پرونده در شعب بدوی تعزیرات حکومتی استان در حوزه‌های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی با عملکرد ۹۸ درصدی خبر داد.
وی بیان کرد: در این مدت ۱۹ هزار و ۸۳۱ پرونده با ارزش سه هزار و ۴۳۳ میلیارد ریال در شعب اجرای احکام استان مختومه شده که این میزان رشد ۱۰۰ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان تصریح کرد: در یک سال اخیر یک هزار و ۱۲۸ پرونده نیز در شعب تجدید نظر استان مختومه شده‌ که نسبت به سال گذشته رشد ۱۵۷ درصدی را نشان می‌دهد.
میری گفت: شهروندان می‌توانند با ثبت شکایات خود در حوزه‌های گرانفروشی، احتکار، کم فروشی و تقلب به صورت آنلاین روند رسیدگی به شکایات خود را نیز بررسی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 78
  • دیروز: 82
  • هفته: 785
  • ماه: 4,613
  • سال: 38,614