رییس بهزیستی رودبار جنوب: مفاد سند ملی سالمندی اجرایی شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1612

رییس بهزیستی رودبار جنوب: مفاد سند ملی سالمندی اجرایی شود
مسئولین شهرستان رودبار جنوب در جلسه شورای سالمندی این شهرستان مسائل مربوط به این حوزه و همچنین اقدامات انجام شده را مورد نقد و بررسی قرار دادند .
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان مرتضی نمدادی رییس بهزیستی رودبار جنوب در این جلسه تخصصی که با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولین محلی و اعضا این شورا برگزار گردید در سخنانی با تشریح خدمات وبرنامه‌های بهزیستی در حوزه سالمندان عنوان داشت: از آنجا که تکریم و احترام به قشر سالمند ریشه در فرهنگ وآداب کهن این سرزمین دارد لازم است تا تلاش شود که این سنت کهن و ارزشمند در تند باد دگرگونی گسترده ساختار اجتماعی و فرهنگی ، دستخوش تغیرات نشده و از جایگاه ارزشمند خود تنزل نکند.
او افزود: از آنجا که در شرایط کنونی جمعیت سالمند در حال افزایش قابل توجهی است، مجموعه بهزیستی بنا به مسئولیت‌های ذاتی خود در این راستا با تهیه و تدوین سند ملی سالمندی سعی در تلفیق مبنائی علمی با اصول اجرایی در این حوزه داشته است که توجه و مد نظر قرار دادن و اجرایی شدن مفاد این سند راهگشای بسیاری از تنگناهای موجود در حوزه سالمندان در حال و آینده خواهد بود.
معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری رودبار جنوب نیز در این نشست ضمن تقدیر از فعالیتهای ارزشمند بهزیستی در این حوزه وسایر حوزه‌های تخصصی اجتماعی طی سخنانی عنوان داشت: رشد جمعیت به سوی سالمندی به ویژه در شهرستان رودبار جنوب باعث شده که مسئله رشد سالمندی به‌عنوان یک پدیده اجتماعی مورد توجه همه مسئولین قرار گیرد.
او اذعان داشت : لازم است هر مجموعه اجرایی و برنامه ریز در این حوزه، به‌طور ویژه و در قالب آخرین متدهای علمی و اجرایی ورود پیدا کند. با توجه به رشد جمعیت سالمندی گسترش ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی از ضروریات خدمت دهی موثر به این عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 7
  • امروز: 135
  • دیروز: 240
  • هفته: 2,045
  • ماه: 7,683
  • سال: 25,247