رئیس حوزه قضایی رودبار جنوب: صدور ۱۲۱ حکم مجازات جایگزین حبس در رودبار جنوب

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1733

رئیس حوزه قضایی رودبار جنوب: صدور ۱۲۱ حکم مجازات جایگزین حبس در رودبار جنوب
رئیس حوزه قضایی شهرستان رودبار جنوب گفت:۱۲۱ حکم مجازات جایگزین حبس در رودبار جنوب صادر شده است. رئیس حوزه قضایی شهرستان رودبار جنوب به صدور ۱۲۱ حکم مجازات جایگزین حبس اشاره کرد و گفت: در سال گذشته پنج هزار و ۶۲۰ فقره پرونده به دادگستری شهرستان رودبار جنوب وارد و ثبت گردیده و پنج هزار و ۵۶۴ پرونده رسیدگی و مختومه شده است.
محمد فرجام طاهری تصریح کرد: در سال گذشته تعداد ۱۰ هزار ۲۹۱ پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان وارد وتعداد ۱۰ هزار و ۳۳۰ پرونده رسیدگی و مختومه گردیده و در شورای حل اختلاف شهرستان رودبار جنوب نیز ۴۷ هزار و ۴۶۶ پرونده رسیدگی و مختومه گردیده است.
او با اشاره به این مطلب که یک هزار و ۵۵۱ سازش با همکاری مصلحین و شورا‌های سازشی در حوزه قضایی رودبار جنوب محقق شده است، گفت: پیگیری احداث سایت جمع آوری ضایعات و انتقال ضایعاتی‌ها از درون شهرستان به مکان مستقل به منظور کاهش سرقت و نظارت بیشتر بر این مراکز انجام می شود
رئیس حوزه قضایی شهرستان رودبار جنوب گفت: در این خصوص با پیگیری دستگاه قضایی ۹ هکتار زمین اختصاص داده شده و با همکاری شهرداری حصار کشی و احداث آن در حال انجام است.
او ادامه داد: تعداد ملاقات‌های عمومی با مردم جهت استماع مسائل و مشکلات آنها که توسط رئیس حوزه قضایی و دادستان رودبار جنوب انجام شده، پنج هزار و ۸۰۰ مورد بوده است.
محمد فرجام طاهری به برگزاری جشن گلریزان نیز اشاره کرد و گفت: در این آیین ۳۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان جمع آوری گردید و تعداد شش نفر محکوم مالی از محل این کمک‌های مردمی آزاد شدند و در سال ۱۴۰۳ نیز مبلغ ۷۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در جشن گلریزان جمع آوری و به حساب ستاد دیه استان واریز شده است.
رئیس حوزه قضایی شهرستان رودبار جنوب ادامه داد: پیگیری احداث خط دوم برای اتصال به ایست بازرسی بهادر آباد به منظور کاهش تصادفات و بازرسی و کنترل خودرو‌های عبوری شمال به جنوب در راستای احیا حقوق عامه انجام شده که این لاین عبور توسط راهداری احداث و کار ایمنی و نصب تابلو آن در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :