۵۲ میلیاردریال صرف رفع نقاط حادثه‌خیز جنوب می‌شود

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 589

۵۲ میلیاردریال صرف رفع نقاط حادثه‌خیز جنوب می‌شود
عملیات اجرایی تعریض و رفع مهم‌ترین نقطه حادثه خیز جنوب کرمان در محور قلعه‌گنج – منوجان با اعتبار ۵۲ میلیاردریال آغاز شد. 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح تعریض جاده قلعه گنج – منوجان با توجه به اینکه شهرستان قلعه‌گنج با استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان همجوار بوده و از طرفی به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی در حوزه کشوری انتخاب شده بسیار مهم است.

احسان شاهرخی افزود: اجرای این طرح  راهسازی در راستای رفاه حال مردم، مسافران و همچنین کاهش حوادث و تلفات در دستور کار ویژه  قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طول محور قلعه گنج منوجان ۴۵ کیلومتر است، گفت: ۱۵ کیلومتر از این مسیر در حوزه قلعه گنج و مابقی در حوزه شهرستان منوجان قرار دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان افزود: با حمایت‌های دولت تعریض و بهسازی ۱۵ کیلومتر نقطه حادثه خیز محور قلعه گنج – منوجان ۀغاز شد.

وی از رفع ۶ نقطه حادثه خیز در  محور قلعه گنج منوجان خبر داد و تصریح کرد: با رفع  این نقاط شاهد کاهش تصادفات در این خواهیم بود که می طلبد رانندگان هم با رعایت قوانین و جلوگیری از سرعت های غیرمجاز یاری گر ما در کاهش حوادث در جاده ها باشیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان خاطرنشان کرد: ۸۹نقطه حادثه خیز در هفت شهرستان این منطقه وجود داشت که با اقدامات این اداره کل ۳۵نقطه رفع شده و مابقی با اعتبار اختصاص یافته آشکار سازی  و در حال رفع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 0
  • امروز: 70
  • دیروز: 790
  • هفته: 1,280
  • ماه: 4,876
  • سال: 17,462