اماکن تاریخی کرمان بازگشایی شدند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 746

اماکن تاریخی کرمان بازگشایی شدند

 ایرنا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از بازگشایی اماکن و موزه‌های تاریخی این استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی پس از عید فطر خبر داد.

محمد صادق بصیری عصر شنبه در ستاد استانی مدیریت کرونا افزود: مرحله بازگشایی پلکانی اصناف و اماکن در حال انجام است، اما ویروس کرونا در سطح جامعه در حال گردش است و نباید آن را تمام شده بدانیم.

وی بیان کرد: عده زیادی از مردم برای برگزاری مراسم عقد و عروسی درخواست دارند، اما تالارها و سالن های پذیرایی  مشروط به رعایت پروتکل های بهداشتی و صرفا برای تهیه و سرو غذا می توانند فعالیت خود را از سر بگیرند و جهت مراسم دیگر محدودیت خواهند داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان تصریح کرد: محدودیت حضور کارکنان ادارات در محل کار برداشته شده و تمام کارکنان به استثنای کسانی که علائم ویروس کرونا دارند و یا به علت بیماری زمینه ای به تشخیص مراجع ذیصلاح از دهم خرداد باید سر کار حاضر شوند.

وی اظهار داشت: استفاده از بوستان ها و پارک ها صرفا برای قدم زدن و استفاده از هوای آزاد است و شهروندان باید این حضور و راه اندازی را پلکانی پیش بروند تا با حجم جدید ویروس مواجه نشویم.

بصیری افزود: باشگاه‌های ورزشی همچنان تعطیل هستند و فقط باشگاه‌هایی که ورزش‌های انفرادی در آن انجام می شوند،  امکان بازگشایی دارند.

وی تاکید کرد: تلاش زیادی کردیم تا از شیوع ویروس کرونا در سطح استان جلوگیری شود و اگر از مدیریت بیماری در استان غفلت کنیم، قطعا وضعیت استان کرمان در روزهای آینده به وضعیت استان‌های دارای شیوع بالا تبدیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :