لزوم توسعه معادن تیتانیوم کهنوج برای توسعه فرصت‌های اشتغال

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1025

لزوم توسعه معادن تیتانیوم کهنوج برای توسعه فرصت‌های اشتغال

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس،گفت:یا روی کار آمدن دولت جدید و با توسعه معادن منطقه از جمله معدن تیتانیوم کهنوج ،زمینه‌های خوبی برای ایجاد اشتغال جوانان حاصل خواهد شد.

منصور شکرالهی در جلسه ای که با حضور عیدی فرماندار و بیانی رئیس بیمارستان کهنوج در محل بیمارستان برگزار شد گفت: طی روزهای آینده جان بابایی معاونت درمان وزارت بهداشت برای بازدید میدانی و بررسی آخرین وضعیت بیمارستان‌های حوزه انتخابیه در منطقه حضور خواهد یافت.

نماینده مردم کهنوج،منوجان، رودبار‌جنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی تصریح‌کرد:‌پیرامون بیمارستان جدید نیز با قوت پیگیر آن هستیم و یکی از تاکیدات دکتر نمکی مقام عالی وزارت بهداشت نیز تسریع در روند مجوزهای بیمارستان جدید است، که حضور جان بابایی،معاونت درمان وزارت بهداشت، قطعا مراحل اخذ مجوزات لازم را تسریع خواهد کرد.

شکرالهی افزود: با دستور مقام عالی وزارت یک دستگاه MRI نیز قول مساعد آن داده شده است که در اختیار بیمارستان ۱۲ فروردین قرار خواهد گرفت.

او همچنین طی تماس تلفنی با مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خواستار تهیه 50 تخت بستری فوری به همراه کادر درمان لازم جهت استقرار در بخش کرونا بیمارستان ١٢ فروردین شد.

او در ادامه از بیانی،رئیس بیمارستان ۱۲ فروردین خواست لیست نیازمندیهای بیمارستان ۱۲فروردین را با آینده نگری و به صورت جزیی تهیه، تا در جلسه ای که با حضور جان بابایی، معاونت وزارت بهداشت برگزار می شود، بررسی و اعتبارات و تجهیزات لازم جذب شود.

او سپس در محل ثبت نام متقاضیان جذب در بیمارستان حضور یافت و ضمن شنیدن صحبتهای جوانان و متقاضیان تاکید کرد : طبق شاخص‌های لازم جهت استخدام اقدام شود‌ تا خدای ناکرده حقی از جوانان ضایع نشود. 

او در ادامه به جوانان جویای کار اطمینان داد و یادآور‌شد: با روی کار آمدن دولت جدید و با توسعه معادن منطقه از جمله معدن تیتانیوم کهنوج ،زمینه های خوبی برای ایجاد اشتغال جوانان حاصل خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 10
  • امروز: 110
  • دیروز: 194
  • هفته: 1,413
  • ماه: 7,866
  • سال: 26,285