جریان انقلابی از آنچه منافی اخلاق است، دوری کند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1097

امام جمعه کرمان: 

جریان انقلابی از آنچه منافی اخلاق است، دوری کند

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان گفت: اولین بحث مورد تاکید در سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مربوط به جامعیت اسلام بود و تصریح داشتند که این دین جامع باید تمدن نوین اسلامی را بر مبنای وحدت جهان اسلام محقق سازد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در آیین این هفته نماز جمعه کرمان افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید داشتند که اسلام دینی جامع برای دنیا و آخرت است و در هیچ جای آن سردرگمی نیست. وی تاکید کرد: همه جهان اسلام باید بسیج شوند که این تمدن محقق شود و در این زمینه تفاوتی بین شیعه و سنی نیست.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: مردم باید در تمامی بخش ها بویژه معیشت و اقتصاد عدالت‌ را حس کنند و برای تحقق عدالت باید با مفاسد و فاسد به صورت جدی برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تاکید کرد: هر چه آدم خود را بیشتر حزب الهی ‌و انقلابی می داند، باید اخلاق بهتری داشته باشد و رعایت اخلاق نبوی و علوی از مهمترین شاخصه های افرادی است که در حزب خداوند قرار دارند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به این مطلب که رسانه ها و  مطبوعات نیز باید اخلاق محور باشند، تاکید کرد: اگر چه متاسفانه در فضای مجازی مطالبی مطرح می شود که با واقعیت خیلی فاصله دارند اما جریان انقلابی و اخلاقی باید از آنچه با اخلاق منافی است، دوری کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تسخیر لانه جاسوسی، به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان در رژیم پهلوی و تبعید امام راحل است و ریشه همه این موارد به استکبار جهانی بر می گردد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: امیدوارم اصول اخلاقی را که همان تقوای الهی است در همه شئون زندگی خود رعایت کنیم.

امام جمعه کرمان بر بهره گیری از آموزه های عاشورایی نیز تاکید کرد و گفت: افرادی که از خط ائمه و انبیا دفاع نمی کنند جزو مبطلون (افرادی که به باطل تمسک می کنند) هستند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: همه باید از روز رستاخیز بترسیم ‌و خود را برای آن روز آماده کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 43
  • امروز: 289
  • دیروز: 255
  • هفته: 2,898
  • ماه: 7,879
  • سال: 24,397