دولت با سرعت نیروهای دل‌داده انقلاب را در رده‌های مختلف تکمیل کند

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1112

امام جمعه کرمان: 

دولت با سرعت نیروهای دل‌داده انقلاب را در رده‌های مختلف تکمیل کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: بسیج توانست روحیه بسیجی را با فداکاری هایی که انجام داد در کشور به تصویر بکشد و این روحیه را به کشورهای دیگر صادر کند. 

به‌ گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی را گرامی داشت و افزود: بسیج در همه عرصه های مهم و در همه فرمان های امام حضور و نقش بسزایی دارد.

امام جمعه کرمان همچنین با اشاره به تلاش دولتمردان در راستای بهبود شرایط جامعه تصریح کرد: دولت انقلابی ما مدتی است که کار را با تمام وجود آغاز کرده و اولین مسئله این است که همه باید تلاش کنیم تا دولت بتواند به معیشت مردم به صورت جدی رسیدگی کند و جوری معیشت در دستور کار قرار گیرد که مردم مطمئن شوند. 

وی گفت: دولت با دقت و با سرعت نیروهای جهادی دل داده انقلاب و اهل کار و انگیزه را در رده های مختلف تکمیل کند تا مجموعه ای همدل به این امور مهم به صورت جدی بپردازند. 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه آهنگ سیاست خارجی آغاز شده است افزود: با تمام قدرت از حق و حقوق مردم دفاع کنیم. 

خطیب جمعه کرمان همچنین ضمن تسلیت سالگرد وفات حضرت آیت الله جعفری به جامعه دینی استان کرمان افزود: او مردی بود که سال ها راه خدا را رفت و از تریبون نماز جمعه مردم را به راه خدا دعوت کرد و زندگی ساده ای داشت. 

وی با اشاره به اینکه آیت الله جعفری در راه خطر بود تصریح کرد: او در سال های سیاه قبل از انقلاب و همچنین بعد از انقلاب در میدان های خطر هشت سال دفاع مقدس در کنار سردار سلیمانی عزیز بود. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 16
  • امروز: 225
  • دیروز: 271
  • هفته: 2,460
  • ماه: 7,613
  • سال: 25,097