دشمن ریشه خانواده‌ها را هدف گرفته است

منتشر شده در صفحه صفحه نخست | شماره 1288

دشمن ریشه خانواده‌ها را هدف گرفته است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دشمن با تاکید بر اجرای سند ۲۰۳۰ تربیت اسلامی و ریشه کنی خانواده را نشانه گرفته است.  سردار محمد علی نظری در دیدار با مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: آموزش و پرورش مهم‌ترین و حساس‌ترین دستگاه اجرایی و فرهنگی کشور است.

به گفته او، دانش آموزان نقش موثری در دفاع مقدس داشتند که تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش آموز مهر تاییدی بر این مهم است.  سردار نظری می‌گوید: توجه به آموزش و پرورش و خانواده ضروری است و دشمن هم با برنامه ریزی و تاکید بر اجرای سند ۲۰۳۰ تربیت اسلامی و ریشه کنی خانواده را نشانه گرفته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در حال حاضر در جنگ روایت‌ها قرار داریم و دشمن نیز با استفاده از جنگ شناختی و تقابل غیر مستقیم روی احساس، معیشت افراد جامعه کار می‌کند.

به گفته او، آموزش و پرورش با توجه به نقشی که در جهاد تبیین و ارتباط مستقیمی که با بیش از نیمی از افراد جامعه دارد نسبت به خنثی کردن نقشه‌های دشمنان در جنگ شناختی برنامه ریزی کند.

سردار نظری گفت: دانش آموزان مهمترین سرمایه‌های ارزنده کشور هستند بر تربیت دانش آموزانی مطالبه گر و پرسشگر در مدارس تاکید کرد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان می‌گوید: اگر در آموزش و پرورش به خوبی عمل کنیم بسیج دانشجویی، محلات و مساجد و … نیز فعال می‌شوند.

به گفته سردار نظری، با توجه به نقش موثر آموزش و پرورش و مدارس در جریان سازی مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تمامی امکانات سپاه در خدمت نظام تعلیم و تربیت استان هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، بر حضور جهادگران فرهنگی در قالب بسیج فرهنگیان در مناطق سیل زده استان به ویژه شهرستان رفسنجان تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «کاغذ وطن» بیشتر بدانید :

برخی از نویسندگان

برخی از مقالات

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 57
  • امروز: 119
  • دیروز: 177
  • هفته: 1,698
  • ماه: 7,952
  • سال: 25,806